Latvijā jūlijā visvairāk skatītā televīzijas kanāla pozīciju saglabā TV3
Latvijā jūlijā visvairāk skatītā televīzijas kanāla pozīciju saglabāja TV3, un tā vērošanai tika veltīti 12,4% no kopējā televīzijas skatīšanās laikā, kas ir par vienu procentpunktu mazāk nekā mēnesi iepriekš, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie dati.
Otro vietu dala divi kanāli – LNT un LTV1, katra šā kanāla skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Salīdzinot ar mēnesi iepriekš, LNT skatīšanās laika daļa sarukusi par 0,6 procentpunktiem, bet LTV1 – par 0,3 procentpunktiem.
Trešais visvairāk skatītais kanāls jūlijā bijis PBK, kura vērošanai veltīti 9,2% no visa televīzijas skatīšanās laika, un tas ir par 1,2 procentpunktiem mazāk nekā mēnesi iepriekš.
Kanāla "NTV Mir Latvija" skatīšanās laika daļa jūlijā bija 6,1%, TV5 – 5,7%, LTV7 – 4,8%, "REN Baltija" – 4,2%, kanāla 3+ – 3,9%, TV6 – 2,8% , bet "RTR Planeta Baltija" – 1,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Saskaņā ar apkopoto informāciju 1BM kanālam jūlijā veltīti 0,9%, "Kanālam 2" – 0,8%, bet "Fox Crime" un "National Geographic Channel" veltīti katram pa 0,6% no visa televīzijas skatīšanās laika. Kanālam "CTC Baltija" veltīti 0,4%, "Fox Life "– 0,2%, bet visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 23,3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai savukārt jūlijā veltīti 2,6% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.
Jūlijā viens skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par trim minūtēm mazāk nekā jūnijā.
Visvairāk skatītā programma jūlijā bijusi "Dziesmu sirdij rodi Ventspilī" kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 10,7% jeb 217,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojusies "Panorāma" svētdienā kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 9,2% jeb 187,5 tūkstoši iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā ir "Panorāma" sestdienā kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 8 % jeb 163 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
"TNS Latvia" ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.
BNS