Mediju balvu Rīgas svētku regatē izcīna Kasjauns.lv
Kanāla regatē – braucienā ar ūdensvelosipēdiem, kas norisinājās Rīgas svētku un Ostas svētku ietvaros, šogad galveno mediju balvu – „Mediju Pīle” izcīnīja portāla Kasjauns.lv komanda.
Sacensību gaitā komandām bija jāveic distance no Bastejkalna līdz Operai un atpakaļ, distances vidū nomainot pirmos divus minējus ar otrajiem diviem.
No sešām mediju komandām finālā iekļuva trīs izdevniecības „ Rīgas Viļņi” komandas – Kasjauns.lv, „Rīgas Viļņi” un žurnāla „OK!” braucēji. Sīvā konkurencē finālbrauciena laikā ar dažu sekunžu starpību finišēja portāla komanda uzrādot mediju konkurencē labāko laiku 6 minūtes un 10 sekundes. Par piecām sekundēm ar laiku 6.17 finišēja „Rīgas Viļņi”, bet vēl pēc divām sekundēm – žurnāla „OK!” komanda.
„Mediju Pīli” izcīnīja portāla Kasjauns.lv reklāmas daļas vadītāja Sindija Frīdenberga ar vīru Rihardu Frīdenbergu un portāla reklāmas projektu vadītāja Nika Petrika ar draugu Ziedoni Brēdiku. Lai gan visi četri ir sportiski, spēlē volejbolu, piedalās maratonā un ikdienā kā pārvietošanās līdzekli izmanto velosipēdu, tomēr ūdensvelosipēds prasīja daudz lielāku spēku. Nikai un Sindijai negāja viegli ar stūres novaldīšanu, tomēr šis „defekts” pārvērtās par efektu fināla braucienā. Izvirzījušās pirmajā pozīcijā, jaunietes ar savu „zig-zag” braucienu neļāva konkurentiem sevi apdzīt.
Lai gan pirmajā braucienā finišējušas otrās, tomēr rezultāts bijis pietiekami labs, lai iekļūtu pusfinālā un vēlāk arī finālā. Cerētā mierīgā pastaiga pa Vecrīgu izpalika un komandu ar katru braucienu pārņēma aizvien lielāks azarts.
„Tas nebija joks – lai arī attālums kājām ejot nešķiet liels, tomēr minoties pa ūdeni ir pamatīga slodze. Meitenēm pēc distances veikšanas tik ļoti sāpēja kājas, ka bez puišu palīdzības viņas nespēja izkāpt no ūdensvelosipēda,” atcerējās komandas līdzjutēja izdevniecības biroja menedžere Gita Spūle. „Mēs, veidojot komandas, ievērojām līdzsvara principu – divas meitenes un divi puiši. Iespējams, rezultāti būtu labāki, ja komandā būtu tikai puiši vai arī mēs ikdienā tikpat regulāri trenētos kā Valmieras BMX braucēji,” piebilst Spūle.
Kopā šogad atraktīvajās sacīkstēs ar ūdensvelosipēdiem piedalījās 32 komandas. Absolūtie uzvarētāji bija no vīru kopas „BMX Rangers”. Puiši, kuri ikdienā trenējās BMX velobraukšanā, izrādījās ātrākie arī uz ūdens un distanci no Bastejkalna līdz Operai un atpakaļ veica piecās minūtēs un 18 sekundēs.
Izdevniecības „Rīgas Viļņi” komandas ikgadējā Kanāla regatē piedalās jau trešo gadu. Šogad komandām „Rīgas Viļņi” un Kasjauns.lv piepulcējās arī paša jaunākā izdevniecības izdevuma - žurnāla „OK!” komanda. Viņi godam pieteikuši sevi preses tirgū ne tikai ar izcilu un interesantu pirmo žurnāla numuru, bet arī iekļūšanu labāko kanāla braucēju pulkā. Šis ir pirmais gads, kad izdevniecības komandas iekļūst finālā. „Tagad ir izaicinājums arī nākamgad noturēt izcīnītās pozīcijas,” apņēmības pilna ir Sindija Frīdenberga un apsver iespēju cītīgāk trenēties „Kanāla Regatei”.
Izdevniecība “Rīgas Viļņi” mediju tirgū aktīvi darbojas jau 15 gadus un ir viens no straujāk augošajiem un lielākajiem mediju uzņēmumiem Latvijā. Izdevniecība “Rīgas Viļņi” izdod populāros žurnālus “Kas Jauns”, “Rīgas Viļņi”, “Laimīgā Programma”, “Otkrito”, “Patiesā Dzīve”, “Sīrups”, “Pastaiga”, “Pastaiga.ru”, “100 labi padomi”, “OK!”, kā arī veido interneta portālus Kasjauns.lv un Otkrito.lv.
Mediju balvu Rīgas svētku regatē izcīna Kasjauns.lv
Anda Leiškalne, Foto: no personīgā arhīva