Rīgā pārskatīs mikriņu maršrutus, lai nav četrreiz jābraukā ap vienu kvartālu
Pašreizējā maršrutu sistēma neesot efektīva, jo izveidojusies laikā, kad darbojās vairāki pārvadātāji.
Sabiedrība

Rīgā pārskatīs mikriņu maršrutus, lai nav četrreiz jābraukā ap vienu kvartālu

Jauns.lv

Pilnsabiedrība "Rīgas mikroautobusu satiksme" šoruden grasās kardināli pārskatīt esošo mikroautobusu satiksmes tīklu Rīgā, sacīja uzņēmuma Plānošanas daļas vadītājs Adrians Ļubļins.

Rīgā pārskatīs mikriņu maršrutus, lai nav četrreiz...

"Pašreizējā maršrutu sistēma nav efektīva, jo tā ir izveidojusies, kad pārvadājumos nodrošināja vairāk komersanti. Tie bija saplānojuši tīklu, lai tas nepārklātos ar citiem pārvadātājiem un maksimalizētu ienākumus. Nereti sanāk tā, ka jābraukā četras reizes ap vienu kvartālu, kas, protams, nav efektīvi kopējam tīklam," stāstīja Ļublins.

Viņš piebilda, ka novembrī plānots kardināli šo tīklu pārskatīt. "Uz valsts dzimšanas dienu novembrī domājam kardināli pārskatīt visu tīklu un izveidot praktiski jaunu. Tas, protams, prasīs lielu darbu, bet ir nepieciešams. Sākumā gan mums jāpārņem visi plānotie maršruti - pagaidām esam pārņēmuši pusi. Atlikušo pārņemsim līdz augusta beigām," teica kompānijas Plānošanas daļas vadītājs.

Pēc Ļublina teiktā, patlaban pārvadājumos ikdienā nodrošina 47 "Rīgas mikroautobusu satiksmes" mikroautobusi.

"Rīgas mikroautobusu satiksme" uzvarēja "Rīgas satiksmes" konkursā, kas paredz uzņēmumam slēgt līgumus ar mikroautobusu pasažieru pārvadātājiem kā apakšuzņēmējiem. "Lursoft" informācija liecina, ka pērnā gada oktobrī dibinātās "Rīgas mikroautobusu satiksmes" dalībnieki ir FPK, "Sabiedriskais autobuss", "Vidlatauto" un "B-Bus".

BNS/ Foto: Andrejs Baburovs/LETA

Tēmas