Rīgas Sociālais dienests veic klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas pasākumus
Lai paaugstinātu sociālās palīdzības kvalitāti, sākot ar šā gada septembri visos deviņos Rīgas Sociālā dienesta (RSD) teritoriālajos centros ir ieviesta divu līmeņu administrēšanas sistēma. Tādejādi plānots uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, precīzu datu ievadi un apstrādi, kā arī nodrošināt nepārtrauktu apmeklētāju pieņemšanu, portālu Kasjauns.lv informēja Rīgas domē.
Divlīmeņu administrēšanas sistēma darbojas tā, ka vienā līmenī sociālais darbinieks ievada un apstrādā klientu datus, otrā līmenī – cits darbinieks – tos pārbauda, lai izvairītos no neprecizitātēm. Turklāt sociālo darbinieku darbalaiks organizēts tā, lai RSD teritoriālie centri varētu pieņemt iedzīvotājus bez pusdienas pārtraukuma.
Šī sistēma pakāpeniski tika ieviesta jau kopš 2011. gada un pierādīja sevi, uzlabojot Sociālā dienesta darbības iekšējo kontroli un produktivitāti, kā arī klientu datu apstrādes kvalitāti. Sociālo pakalpojumu saņemšanas kārtība nav mainījusies, iedzīvotāji ar rakstisku iesniegumu vēršas RSD pie sociālā darbinieka.
Rīgas pašvaldība aicina iedzīvotājus ievērot pieņemšanas kārtību, vēršoties dzīvesvietai tuvākajā teritoriālajā centrā, ņemot līdzi uz pieņemšanu visus nepieciešamos dokumentus. Visos teritoriālajos centros darbojas informatori, kuriem var uzdot jautājumu par nepieciešamajiem dokumentiem, pieņemšanas kārtību un par Rīgas pašvaldības sniegto sociālo atbalstu.
Informāciju par sociālo palīdzību un tam nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī teritoriālo centru adreses un darba laikus var atrast internetā: www.ld.riga.lv sadaļā Sociālā palīdzība, kā arī šī informācija ir izvietota stendos teritoriālajos centros.
Rīgas Sociālais dienests atgādina, ka Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums nosaka, ka arī pašiem iedzīvotājiem ir pienākums līdzdarboties savas problēmas risināšanā, tāpēc rezultāts būs atkarīgs no veiksmīgas sadarbības.
Karlīna Timofejeva/Foto: Ieva Čīka/LETA
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību