Eksperts: "Maxima" zīmola nākotni noteiks kompānijas darbi, nevis vārdi
Mārketinga un komunikācijas stratēģiju eksperts Zigurds Zaķis.
Sabiedrība
2013. gada 7. decembris, 17:35

Eksperts: "Maxima" zīmola nākotni noteiks kompānijas darbi, nevis vārdi

Jauns.lv

Mazumtirgotāja "Maxima Latvija" zīmola nākotni noteiks kompānijas turpmākā rīcība, atzina mārketinga un komunikācijas stratēģiju eksperts Zigurds Zaķis.

"Visu tālāk rādīs darbi - vai viņiem ir cerības un kādas. Un tas, ko viņi darīs, nevis, ko viņi runās. Un ilgākā laikā, nevis tagad - mēneša laikā. (...) Tas attiecas uz visiem zīmoliem - darbi, nevis vārdi," uzsvēra Zaķis, piebilstot, ka "Maxima" tās sacītais ir jāapliecina ar darbiem un apmēram pēc diviem gadiem būs iespējams spriest, kā zīmolam ir veicies ar patērētāju uzticības atgūšanu.

Viņaprāt, zīmola un nosaukuma maiņa patērētāju uzticību "Maximai" neatjaunos.

Kasjauns.lv jau ziņoja, ka Rīgā, Zolitūdē, veikalā "Maxima" 21.novembra vakarā iebruka jumts. Katastrofā bojā gāja 54 cilvēki, tostarp trīs glābēji.

Sabiedrības sašutumu pēc traģēdijas raisījuši "Maxima" vadības un akcionāru neiejūtīgie izteikumi un norobežošanās no atbildības uzņemšanās. Sociālajos tīklos izplatīti aicinājumi boikotēt "Maxima" veikalus, kas pēdējā laikā pieņēmušies spēkā.

LETA/Foto: Ieva Čīka/LETA