Veidos arī Rīgas "Dinamo" kosmētikas līniju
Jau tuvākajā laikā tiks izveidota arī Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kosmētikas preču līnija, ceturtdien Baltijas sporta mārketinga konferencē atklāja vienības mārketinga direktors Gundars Grāpis.
Tiek prognozēts, ka līnija dienasgaismu ieraudzīs šīs hokeja sezonas vidū.
Produktu līnijas ražošanu "Dinamo" pagājušās sezonas vidū sāka ar "fanu ēdienkarti", kurā bija tādas preces kā picas, čipsi, sviestmaizes un bezalkoholiskie dzērieni. Tad vienība pievērsās arī otrajai pusei - "hokejistu ēdienkartei". "Tajā ar mūsu vārdu sāka ražot veselīgas preces, un, piemēram, graužamie burkāni joprojām veikalos ir pārdotākie. Savukārt konfektes dalām prezentācijās," pastāstīja Grāpis.
Šajā starpsezonā pēc ilgas testēšanas pārdošanā parādījās arī "Dinamo" alus. "Pirmie pārdošanas rādītāji ir, kā plānots, un burkāni varētu atvirzīties uz otro vietu," atklāja hokeja kluba pārstāvis.
Grāpis atklāja, ka informācija par to, ka no pārdotās preces komanda saņem vienu santīmu, "pilnīgi aktuāla" bija tikai pašā sākumā. "Piemēram, rūpniecības precēs mēs uz sezonu pārdodam licenci, bet pēc tam "Dinamo" vēl saņem arī procentus no pārdotajām precēm," Grāpis atklāja peļņas avotus, sakot, ka līdzīgi būs arī ar kosmētikas līniju. "Krievi netic, ka uzņēmumi nekrāpjas, informējot mūs par pārdotajiem apjomiem. Tomēr visi uzņēmumi, ar kuriem sadarbojamies, ir pietiekoši lieli, un uzticamies viņu iesniegtajām atskaitēm," teica "Dinamo" mārketinga direktors.
Ceturtdien Rīgā sākās "Baltijas sporta mārketinga konference 2010", ko organizē "Sporta attīstības centrs". Konferencē tiek apskatīti jautājumi, kā pareizi ieguldīt finanses sportā, kā izmantot sportistus, komandas un turnīrus savās reklāmas kampaņās, kas piesaista skatītāju, kāpēc sponsori atbalsta, kādu vērtību sporta projekts var dot sponsoram, kā piesaistīt līdzekļus sportam, kāda ir pašvaldību loma un ieguvumi sporta pasākumu rīkošanā, sportistu un komandu atbalstīšanā un citus.