NHL ar aldariem noslēdz 400 miljonu dolāru sponsorēšanas līgumu
Pēc jauna sadarbības līguma noslēgšanas Nacionālā hokeja līga (NHL) no aldariem septiņos gados saņems 400 miljonus dolāru (210 miljonus latu), kas ir NHL vēsturē iespaidīgākais sponsorēšanas līgums.
"Molson Canadian" būs NHL oficiālais alus Ziemeļamerikā, savukārt "Coors Light" ASV un Kanādā piederēs sponsorēšanas tiesības, otrdien paziņos darījumā iesaistītās puses. ASV līgumā pārstāv "MillerCoors", bet Kanādu - "Molson Coors", kam pieder 42% "MillerCoors" īpašuma daļu.
Slēdzot līgumu, alus darītāji ir novērtējuši NHL spēļu pieaugušos televīzijas reitingus, lielāku apmeklētāju skaitu NHL mājaslapā un veiksmīgi aizvadītas spēles brīvdabas stadionos.
"Hokejs un alus sader kopā," teica "MillerCoors" izpildviceprezidents Endijs Inglends. "Hokeja fani ir lieli alus dzērēji. Patiesībā mūsu dati liecina, ka hokeja fani ir lielākie alus patērētāji profesionālo sporta veidu līgās," viņš piebilda.
NHL vecākā izpildamatpersona Džons Kolinss pastāstīja, ka jaunais līgums palīdzēs īstenot mārketinga un reklāmas plānus, kas līgā izstrādāti jau iepriekš.
Līdzšinējais līgums ar aldariem - "Anheuser-Busch" ASV un "Labatt" Kanādā - NHL nenodrošināja pat pusi no jaunās summas.
BNS