"Super Bowl" starplaikos 30 sekundes reklāmas izmaksās vidēji 3,5 miljonus dolāru
Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēlē - "Superbowl" izcīņā - 30 sekunžu ilga televīzijas reklāmas rullīša izvietošana maksās vidēji 3,5 miljonus dolāru (1,9 miljonus latu).
Tiek ziņots, ka NBC televīzijas tīkls jau pārdevis visas tiesības uz reklāmu pārraidīšanu spēles laikā.
Plānots, ka spēles dienas laikā kopumā tiks demonstrētas kopumā 70 šādas reklāmas, kas kopumā NBC nestu 245 miljonus dolāru (133,2 miljonus latu) lielus ieņēmumus, no kuriem televīzijas rīcībā pēc nodokļu nomaksas nonāks aptuveni 208 miljoni dolāru (113 miljoni latu).
Pagājušajā gadā, kad spēli pārraidīja "Fox" televīzijas kanāls, 30 sekundes reklāmas maksāja vidēji trīs miljonus dolāru (1,6 miljonus latu).
NBC paredz, ka reklāmas ieņēmumu ziņā tiks laboti visi līdz šim sasniegtie rekordi.
2009. gadā, kad NBC iepriekšējo reizi pārraidīja "Super Bowl" spēli, ar reklāmas tiesību pārdošanu globālo ekonomisko apstākļu dēļ vedās daudz sarežģītāk, kad bez liekām problēmām tika pārdoti tikai 85% reklāmu raidlaika.
Pagājušās sezonas "Super Bowl" spēli ASV ar televīzijas un interneta tiešraides starpniecību noskatījās 111 miljoni skatītāju, kas ir jauns rekords.
Kā ziņots, NFL finālspēlē - "Super Bowl" - aizvadītajā sezonā uzvarēja Grīnbejas "Packers", kas ar rezultātu 31:25 pārspēja Pitsburgas "Steelers" vienību.
Tā viņiem bija pirmā uzvara pēdējo 14 gadu laikā.
Šī gada "Super Bowl" pēc Latvijas laika sāksies 6. februārī, plkst. 00.30.
Kasjauns.lv/ BNS