Populārais zīmols "Dove" iegūst PETA sertifikātu, ka savu kosmētiku neizmēģina uz dzīvniekiem
foto: Shutterstock

Populārais zīmols "Dove" iegūst PETA sertifikātu, ka savu kosmētiku neizmēģina uz dzīvniekiem

Jauns.lv

Pasaulē lielākais dzīvnieku tiesību aizstāvis “Cilvēki par ētisku izturēšanos pret dzīvniekiem” (PETA) sertificējis uzņēmuma Unilever vienu no atpazīstamākajiem skaistuma, ādas un matu kopšanas zīmoliem Dove. PETA cruelty-free logo drīzumā parādīsies uz visiem Dove produktu iepakojumiem, lai saviem klientiem garantētu to, ka zīmols neveic produktu izmēģinājumus uz dzīvniekiem, portālu Jauns.lv informē uzņēmuma pārstāvji.

Dove Global viceprezidente Sofija Galvani (Sophie Galvani) skaidro, ka zīmols ir izmantojis produktu testēšanas metodes, kas nav balstītas uz izmēģinājumiem ar dzīvniekiem jau ilgāk nekā trīsdesmit gadu.

“Mēs esam pagodināti paziņot, ka turpmāk Dove produktiem tiks pievienots PETA cruelty-free sertifikāta logo, lai mūsu klientiem apstiprinātu to, ka Dove neveic produktu izmēģinājumus uz dzīvniekiem un to nedarīs arī turpmāk. Vairāk kā jebkad iepriekš cilvēki vēlas un ir pelnījuši skaidrību par sastāvu un preču marķējumu produktiem, kurus viņi ir iecienījuši,” stāsta S. Galvani.

Arī uzņēmums Unilever paziņoja tā atbalstu globālam aizliegumam par dzīvnieku izmantošanu produktu izmēģinājumos kā ambiciozu sadarbību ar dzīvnieku aizstāvības līderi Humane Society International (HSI).

Uzņēmums atbalstīs HSI globālo #BeCrueltyFree iniciatīvu, kas ir vadošā likumdošanas reforma skaistumkopšanas tirgū, lai aizliegtu dzīvnieku izmantošanu kosmētikas izmēģinājumos un šādu produktu tirdzniecību, kas atbilst Eiropas Savienības modelim.

Unilever Pētījumu un attīstības daļas vadītājs Deivids Blanšards (David Blanchard) paskaidroja, ka kosmētikas līdzekļu izmēģinājumi ar dzīvniekiem Eiropas Savienībā ir aizliegti kopš 2013. gada, un viņš cer, ka līdzīgu aizliegumu pieņemšana citās valstīs paātrinās alternatīvo pieeju praktizēšanu un tādējādi novērsīs dzīvnieku izmēģināšanu kosmētikas līdzekļu ražošanā visā pasaulē. 

Organizācijas ir uzsākušas atklātu ilgtermiņa sadarbību, attīstot iespējas uzņēmumos, lai lēmumi par kosmētikas izmēģināšanu ir balstīti uz metodēm, kas nav saistītas ar dzīvnieku izmantošanu. 

Tēmas