Divas latviešu māsas rada unikālu T-kreklu zīmolu "BookiSh"
Divas māsas ir laidušas klajā T-kreklu zīmolu "BookiSh", kura idejas pamatā ir vienkāršība un mīlestība pret grāmatu lasīšanu.
Māsas skaidro: ""BookiSh" dizains ir vienkāršs un grāmatu draugiem tā vēstījums noteikti būs saprotams. Dažas ilustrācijas ir burtiskas un atsaucas uz grāmatas nosaukumu, dažas atspoguļo grāmatu saturu, bet citas – personīgu lasīšanas pieredzi. Tās attēlo atmiņas un sajūtas par izlasīto."
Stilīgie "BookiSh" krekli, kurus radījušas latviešu māsas Grieta un Teiksma
Stilīgie "BookiSh" krekli, kurus radījušas latviešu māsas Grieta un Teiksma
Šobrīd ir izveidotas ilustrācijas ar pasaulē plaši pazīstamām grāmatām, kā arī dizaina autoru mīļākajiem darbiem, piemēram, H. Melvila “Mobijs Diks jeb Baltais Valis”; F. Kafkas “Process”; Dž. Orvela “Dzīvnieku ferma”; M. Tvena “Toma Sojera piedzīvojumi” u.c., taču jāpiebilst, ka krekliņu dizaina kolekcija tiks pastāvīgi papildināta. Zīmola galvenā ideja ir atgādināt par laiku, kas pavadīts ar grāmatu, ļaut vēlreiz satikt tēlus un atcerēties domas, kas radās lasot. Un, protams, likt krekliņu valkātājiem izskatīties lieliski, vienkārši un lieliski.
"BookiSh" kreklus iespējams apskatīt un iegādāties mājaslapā.
Sekot līdzi mīļāko grāmatu varoņiem var arī Facebook lapā. Kā arī jaunā zīmola gaitām var sekot Instagram un Pinterest platformās.