Latvijas modes dizaineri piesaka sevi Krievijas tirgum
Prestižajā Maskavas klubā Art Akademiya modes pasākuma Riga Fashion Mood ietvaros 300 viesiem tika izrādītas Latvijas vadošo modes dizaineru un zīmolu - Keita, Natālija Jasone, Narciss, Colorlicious, Zaza Couture - apģērbu pret-a-porter kolekcijas 2011.
Latvijas modes dizaineri piesaka sevi Krievijas tirgum
"Ar šo pasākumu Latvijas vēstniecība Krievijas Federācijā piesaka labāko Latvijas modes dizaineru modeļus Krievijas tirgum,” uzsvēra Latvijas vēstnieks Krievijas Federācijā Edgars Skuja un izteica cerību, ka līdz ar to tiks atvērta jauna lappuse turpmākiem biznesa kontaktiem. Uz dienu modes skate Riga Fashion Mood kļuva par Latvijas modes epicentru Maskavā, kurā pulcējās Krievijas biznesa, modes un preses aprindas, veikalu ķēžu un salonveikalu pārstāvji, lai baudītu Latvijas modes kolekcijas.
Zīmola Narciss īpašniece Alise Trautmane atzina, ka veidojot zīmolu Narciss, Krievijas tirgus noteikts kā zīmola prioritāte: „Pirmās kolekcijas sākām tirgot vispirms Maskavā un Sanktpēterburgā, un tikai pēc tam Latvijā un citās valstīs. Tāpēc likumsakarīgi, ka mūsu zīmola drēbes valkā Krievijas estrādes, kino un TV zvaigznes un jaunāko kolekciju izstrādājumi regulāri rotā pazīstamu Krievijas modes žurnālu lappuses. Šajā tirgū sekmīgi darbojamies jau divus gadus. Augsti vērtējam Latvijas vēstniecības Krievijas Federācijā iniciatīvu organizēt šo pasākumu, un Latvijas Modes palātas atbalstu, kas rada nopietnu iespaidu par Latvijas modes biznesa potenciālu un zīmolam Narciss sniedz jaunas sadarbības iespējas.”
Maskavā demonstrētās Latvijas modes dizaineru kolekcijas Krievijā var iegādāties veikalos Ruspublica, Modelery.ru un Force Four, bet Latvijā plašākā modes zīmolu pārstāvniecība ir Latvijas modes konceptveikalos Taste Latvia.