Par skaistumu no Jelgavas līdz Parīzei!
Pašā pandēmijas sākumā, šo pārmaiņu neiebiedēts, Jelgavā ar moto - "UNIQUE, NOT DIFFERENT" ("Unikāls, nevis atšķirīgs") ir dzimis un jau Eiropu sasniedzis, jauns kosmētikas zīmols "Carelika".
Jēdzienam "detox kosmētika" kļūstot populāram, arvien vairāk sieviešu saprot, ka tā vietā, lai stundām ilgi stāvētu pie spoguļa un ar dekoratīvo kosmētiku kaut ko sevī slēptu vai akcentētu, būtisks ir pamats - dabisks, mirdzošs ādas skaistums, tāpēc svarīga ir pareiza, profesionāla ādas aprūpe, un tajā pašā laikā – mājās.
Kosmētikas zīmols "Carelika" ir holistiskas pieejas piekritējs, kas nozīmē, ka īpaša uzmanība tiek pievērsta skaistuma rituāliem, ņemot vērā dažādu ādas tipu un vecumu individuālās īpašības. "Carelika" priekšrocība - patiesi efektīvi risinājumi kompleksai ādas atveseļošanai kā no iekšpuses, tā ārpuses. Kā dzima šī drosmīgā ideja un piepildījās sapnis? Lasiet intervijā ar uzņēmuma "Lika - J" vadītāju Irinu Gulbi.
Kāda ir bijusi Jūsu līdzšinējā profesionālā pieredze, vai vienmēr esat bijusi skaistumkopšanas entuziaste?
Jā, skaistumkopšanas industrijā esmu gandrīz 30 gadus. Savu ceļu sāku kā friziere, bet vienmēr gribējās attīstīties, doties tālāk. Nākamais posms bija savs skaistumkopšanas salons, sekoja profesionālās matu kosmētikas izplatīšana, kas pārauga uzņēmumā Lika-J, kas ir slavenu zīmolu izplatītājs Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Somijā, Baltkrievijā, Turkmenistānā un Slovēnijā.
Pastāstiet, kādi apstākļi lika dzimt idejai par savu skaistumkopšanas zīmolu?
Daudzu gadu laikā mūsu uzņēmums bija uzkrājis milzīgu pieredzi citu zīmolu attīstībā un tā kā mūsu komandā strādā entuziasti ar kuriem var gāzt kalnus- dzima ideja, ka Lika-J ir pienācis laiks izveidot savu zīmolu. Pandēmijas laikā, kad skaistumkopšanas saloni tika slēgti, mums nebija iespējas saņemt profesionālas sejas kopšanas procedūras. Tas pamudināja mūsu komandu izveidot skaistumkopšanas produktu līniju ar salona procedūru efektu. Tāpēc mēs koncentrējāmies uz plašu masku, viena soļa procedūru un aksesuāru sortimentu, lai apmierinātu katras sievietes prasības. Galu galā, kā saka francūzietes, skaistums nav pilnībā, bet gan individualitātē.
"Carelika" debija ir saistīa tieši ar aļģu maskām, kāpēc tā?
Mani vienmēr ir interesējusi kosmetoloģija un mēs vēlējāmies atrast virzienu, kas atšķirtu no citiem Latvijas ražotājiem. Tāpēc aptuveni 70% no mūsu alginātu sejas masku klāsta ir jaunās paaudzes maskas. Par šo algināta masku ražošanu esam noslēguši līgumu ar pasaules līderi Francijā, kas jau 25 gadus ražo kosmētiku daudziem pazīstamiem zīmoliem. Un tas ir būtisks mūsu sasniegums.
Kādai klientei "Carelika" varētu visvairāk noderēt?
Tā kā mums ir milzīga sejas masku izvēle – mitrinošas, barojošas, pretnovecošanās mērķiem, pinnēm, apsārtumam, atšķiras arī tekstūras- plastificējoši, krēmveida, smūtiji, putojoši utt. varam apmierināt katra klienta prasības sejas masku izvēlē.
"Carelika" produktu izstrādes procesā ievēro mūsdienu atbildības prasības - dabiskas izejvielas, ētika, pārredzama politika - cik jums ir būtiski šie principi?
"Carelika" kosmētika ir radīta Francijā, sertificētā rūpnīcā, kas atbilst dabīgās un organiskās kosmētikas ražošanas standartiem. Tas mums bija viens no galvenajiem punktiem – tirgū laist kvalitatīvu, efektīgu un drošu kosmētiku.
Paskaidrojiet kādēļ zīmola sauklis ir „Unique, not different”!
"Carelika" uzsver to, ka katrs esam īpašs un unikāls. Nebaidieties būt unikāli! Katrs ir īpašs un padara pasauli īpašu, atšķirīgu un satriecošu. Iedvesmo citus ar savu drosmi un pārliecību! Ja mēs varam iedvesmot cilvēku sevi pieņemt kā unikālu un atšķirīgu, tad varam būt gandarīti par paveikto. Tieši tāpēc par zīmola reklāmu sejām tiek piemeklētas tik ļoti atšķirīgas un dažādas personības- iedvesmotājas.
Vai ir kādi "Carelika" kosmētikas produkti, to kombinācijas, ko jūs pati varētu īpaši ieteikt?
Mans favorīts ir mazgāšanas (attīrīšanas) pūderis- iesaku pamēģināt. Protams, visa sejas kopšana ir tikai ar "Carelika" produktiem. Ikdienas kopšanā tā ir mazgāšana, tonizēšana un Anti Age krēms sejai un obligāti - krēms acu zonai.
Kādus skaistumkopšanas padomus jūs varētu sniegt?
Āda – tas ir sarežģītākais un lielākais cilvēka ķermeņa orgāns. Tāpēc, lai to pareizi koptu ir jāizmanto tikai atbilstoša kosmētika. Pareizi, tas nozīmē - attīrošu un barojošu, kosmētiku, kas iedarbosies uz ādas potenciālu un ir pārbaudītu un sertificētu zīmolu ražota.
Kādus "Carelika" produktu klāsta papildinājumus varam gaidīt nākotnē?
Par zīmola attīstību domājam katru dienu un "Carelika" piedāvājumā ir ne tikai sejas maskas, bet arī citi sejas kopšanas līdzekļi kā toniki, pieniņš, losjons, krēmi, serumi un tādi aksesuāri kā sejas masieri. Viens no jaunajiem produktiem būs sejas sprejs, kas ādu pasargās no zilajiem ekrāniem - datora, telefona. Ar katru gadu palielinās vidējais laiks, ko pavadām ar gadžetiem un karantīnas periodā tas bija jo īpaši jūtams. No zilās gaismas iedarbības negatīvajām sekām ir jāatzīmē ādas bojājumi, novecošanās procesu paātrināšanās un brīvo radikāļu veidošanās.
Reklāmraksts tapis ar "Lika - J".