Uzslavē labu servisu!
Jau sesto gadu no 1. līdz 31. martam notiek kampaņa “Uzslavē labu servisu!”, kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tiek aicināta pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā.
Šogad kampaņā aktīvi iesaistījušies 60 vadošie dažādu nozaru uzņēmumi – bankas, veikali, pašvaldības, augstskolas un citas organizācijas, kopā vairāk nekā 900 apkalpošanas vietu visā Latvijā, kurām rūp savu klientu novērtējums.
“Serviss ir kļuvis par vienu no pamata konkurētspējas faktoriem ne tikai ikvienam uzņēmumam, bet visai ekonomikai. Pat Latvijas eksporta pieaugums būs atkarīgs no tā, cik labu servisu sniegs mūsu viesnīcas, restorāni, sabiedriskais transports. Tāpēc eksports ir īpaša prioritāte visai mūsu ekonomikai,” saka Oksana Sivokobiļska, “Swedbank” valdes locekle un klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja. “Kampaņa “Uzslavē labu servisu!” ir labs veids, kā saņemt atgriezenisko saiti par savu veikumu servisa pilnveidošanā, lai turpinātu tā stiprināšanu.”
Klientu apkalpošanas vietās tiek izvietoti aicinājumi novērtēt un uzslavēt saņemto labo apkalpošanu, zvanot vai sūtot bezmaksas īsziņu 1188, aizpildot anketu apkalpošanas vietās vai vērtējot uzņēmumus mājaslapā www.labsserviss.lv, tādējādi veicinot pozitīvu apkalpošanas kultūru, kas ik dienu tik ļoti ietekmē ikvienu no mums. Ar kampaņas palīdzību klients tiek aicināts pamanīt un novērtēt tieši labo apkalpošanu, savukārt darbinieki, vadītāju un sabiedrības iedrošināti, tiek motivēti īpaši padomāt par katru klientu – gan kampaņas laikā, gan turpmāk.
Kampaņas noslēgumā uzslavas tiks apkopotas, un 9. aprīlī tiks paziņoti uzslavētākie uzņēmumi Latvijā desmit dažādās nozarēs.