Plāno laiku ar rezervi!
Cik gan bieži tavā ikdienā iejaucas neparedzēti notikumi, kas gluži vai “noēd” laiku?
Jebkuru procesu var aizkavēt neizdarīgi kolēģi, sastrēgums vai informācijas trūkums. Lai neļautu šiem traucēkļiem sagraut tavu saplānoto darbu kārtību un nesabojātu garastāvokli, paredzi 40% laika rezervi katram pienākumam – tā visu pagūsi. Turklāt sāc atbildīgāk izturēties pret savu dienu. Vidēji tikai 1/5 sava darbalaika cilvēki velta reāla rezultāta sasniegšanai. Pārējās stundas ir aktivitātes lamatas, jo paiet, tērzējot pa telefonu, pārskatot e-pastu un neformālā komunikācijā ar kolēģiem. Ielāgo jaunu taktiku: telefonzvaniem atvēli konkrētu laiku un zvani visiem, kam nepieciešams, pēc kārtas, nevis iepauzējot; e-pastu caurskati ne biežāk kā 3–4 reizes dienā (ja darba pienākumi to pieļauj) un atbildi tikai uz neatliekamajiem; savukārt ar kolēģiem labāk papļāpāt pēc darba laika vai pusdienu pauzē.