Rīgas modes nedēļas trešā diena: Natālija Jansone, Iļja Buličevs, "Talented" un urbānais "Public Makes Image"
Rīgas modes nedēļas trešajā dienā savas jaunākās kolekcijas izrādīja Indra Komarova ar zīmolu "Talented", Natālija Jansone, Iļja Buličevs un zīmols "BLCV by Bulichev", kā arī "Public Makes Image", kura jaunajā kolekcijā pa mēli defilēja tenisiste Aļona Ostapenko.
Talented (Latvija)
Zīmola Talented jaunā kolekcija ir par saplūšanu. Dažādas lietas un darbības saplūst viena otrā un, tām saspiežoties, rodas funkcionālas kļūdas. Apģērbs šajā kontekstā sāk iegūt jaunu nozīmi – funkcionālais un dekoratīvais ir maksimāli satuvināts.
Kolekcijā dizainere Indra Komarova saaudzē jaku ar somu, bikses ar jostas somu, dekoratīvo un funkcionālo, vienlaicīgi turpinot savu iecienītovolānu tēmu, meklējot arvien jaunus to izvietojumus apģērbā.
Zīmolam raksturīgiem kokvilnas un lina materiāli izvēlēti klasiskos toņos – balts, bēšs, haki, zils, melns, galveno lomu atstājot faktūrai un formai.
Indras Komarovas zīmola "Talented" skate Rīgas modes nedēļā rudens/ziema 2019
Public Makes Image (Latvija)
Jaunā kolekcija "Street Motion" (tulk. “Ielas kustība”) turpina stāstu par urbānās pilsētas tēmu un parāda starpspēli starp grandžu un sportu.
Zīmola dizainere Liene Grīnberga atzīmē, ka viņas jaunajā kolekcijā ir savienoti astoņdesmito un
deviņdesmito gadu jauniešu modes trendi, kad jaunieši nebaidījās atšķirties un publiski izpaust savu individualitāti.
Kolekcijas iedvesma nākusi no FIFA World Cup 2018, kā arī no tādām izcilām personām kā Aļona Ostapenko un Kurts Kobains.