Megana Mārkla "mirkst asarās", jo viņas zemeņu ievārījumu izsmej visā pasaulē
foto: DPPA/Sipa USA/ Vida Press
Megana Mārkla.
Slavenības

Megana Mārkla "mirkst asarās", jo viņas zemeņu ievārījumu izsmej visā pasaulē

Izklaides nodaļa

Jauns.lv

Megana Mārkla gribētu, lai viņas izlolotajam dzīvesstila produktu zīmolam tirgū veiktos labāk…

Megana Mārkla "mirkst asarās", jo viņas zemeņu iev...

Izskanējuši apgalvojumi, ka prinča Harija sieva Megana Mārkla esot sarūgtināta par to, ka viņas dzīvesstila zīmols neprogresē tā, kā viņa bija to cerējusi. Bijusī aktrise, kas pēc kāzām ieguva Saseksas hercogienes titulu, pavasarī dzīvesstila produktu tirgū pieteica savu jaundibināto zīmolu “American Riviera Orchard”, bet tagad mirkst asarās, jo zīmolam labi neveicas.

Karaļnama eksperts Toms Kvinns izdevumam “Mirror US” izteicies: “Harijam un Meganai rodas domstarpības, ko izraisa Meganas pieaugošās bažas, ka viņas dzīve neiet tajā virzienā, kā viņa bija iecerējusi – viņai patīk mediju uzmanību un nevar ciest, ka aptaujas liecina, ka viņa un Harijs amerikāņu sabiedrību vairs īpaši neinteresē.”

Toms Kvinns piebilda: “Megana mirka asarās, kad tirgū tika pieteikts viņas zīmols un jaunais zemeņu ievārījums tika plaši izsmiets par to, ka ir dārgs un nav nekas īpašs.” Eksperts turpināja: “Šobrīd viņa ir sasniegusi punktu, kurā domā, ka jebkas un viss, ko viņa dara, tiks negodīgi nopelts. Tāpat kā viņas vīrs, viņa jūt, ka cilvēki viņu netaisnīgi kritizē – viņa nevar saprast, kāpēc cilvēki neapbrīno viņas darbu.”