Latviešu kaķēnam 55 miljoni skatījumu YouTube
«Ķepa uz sirds» producente Inese Kreicberga, aizkadra balss Magnuss Eriņš un raidījuma vienaudzis Fernando priecājas par saņemto «YouTube» «Sudraba pogu».
TV

Latviešu kaķēnam 55 miljoni skatījumu YouTube

Ieva Valtere

Jauns.lv

LTV1 raidījums «Ķepa uz sirds» 15. janvārī sāka jaunu sezonu, atzīmējot arī būtisku panākumu - 100 tūkstošus sekotāju savam kanālam platformā «YouTube», par ko saņemta «Sudraba poga»!

Latviešu kaķēnam 55 miljoni skatījumu YouTube...

Tas, ka cilvēkiem patīk dzīvnieciņu (un vislabāk - kaķīšu) video, vairs nav tikai joks, bet nopietns autoru virzītājs interneta ārēs. To apliecina Latvijā pieredzējušākais televīzijas raidījums par mājas mīluļiem «Ķepa uz sirds», kas pirms desmit gadiem izveidoja savu kontu arī «YouTube», kā vienu no pirmajiem ievietojot nepilnu minūti garu video, kurā redzams un dzirdams «runātīgs» mančkinu kaķēns. It kā nekas īpašs, ja vien video ar apmēram mēnesi veco kaķēnu, kas stāv kameras priekšā un ņaud tik spalgi, ka ausīs griežas, nebūtu noskatīts vairāk nekā 55 miljonus (!) reižu!

Raidījuma producente Inese Kreicberga pieļauj, ka tieši šim kaķēnam bijis liels nopelns tajā, ka «Ķepa uz sirds» kanālam nu ir vairāk nekā 100 tūkstoši sekotāju, par ko gada nogalē projekta veidotāji saņēma oficiālu «YouTube» balvu – «Sudraba pogu». Jāteic, ka 100 000 abonentu Latvijas mērogam ir iespaidīgs skaitlis. Piemēram, dziedātājam Laura Reinika kontam ir mazliet virs 77 tūkstošiem sekotāju, savukārt jūtuberei Evelīnai Pārkerei, kas Latvijā šajā ziņā ir pioniere un daudzus gadus piesaistījusi pusaudžu, jauniešu auditoriju, – mazliet virs 70 tūkstošiem.

Atliek «Ķepai uz sirds» dzimšanas dienā novēlēt nākamo «YouTube» pakāpienu - «Zelta pogu», ko piešķir par miljonu sekotāju.

Tēmas