Alus, skaistumkopšana un kaņepju eļļa - kā pašmāju skatuves zvaigznēm veicas biznesā
foto: no izdevniecības Rīgas Viļņi arhīva
"Prāta vētras" dalībnieki ar A/S "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāju Evu Sietiņsoni "Mītavas alus" reklâmas prezentācijā 2009. gadā.
Slavenības

Alus, skaistumkopšana un kaņepju eļļa - kā pašmāju skatuves zvaigznēm veicas biznesā

Uldis Landmanis

Žurnāls "Kas Jauns"

Cits nodibina firmu, lai rīkotu pats savus koncertus, cits nolēmis vaļasprieku pārvērst par biznesu, vēl cits meklē iespējas, kur ieguldīt brīvos naudas līdzekļus. Kā izrādās, arī aktieriem, mūziķiem un citām slavenībām uzņēmējdarbība nav sveša.

Alus, skaistumkopšana un kaņepju eļļa - kā pašmāju...

Kā slavenībām, kuru pamatnodarbošanās tomēr ir cilvēku izklaidēšana no teātra vai estrādes skatuves, sokas uzņēmējdarbības lauciņā, izpētījis žurnāls "Kas Jauns".

Un jomas, kurās slavenības iegulda savus līdzekļus, ir visdažādākās - no kaņepju audzēšanas līdz nekustamo īpašumu biznesam.

Nākamā lapa: "Prāta vētrai" alus rūpals