Una Ulme kļuvusi par modeli
Slavenības

Una Ulme kļuvusi par modeli

Jauns.lv

Pazīstamā žurnāliste Una Ulme (36) šovasar ļāvusies jaunam izaicinājumam un, krāšņā fotosesijā siltumnīcā žonglējot ar tomātiem, sākusi reklamēt jaunu, Latvijā ražotu svārku modi.

Una Ulme kļuvusi par modeli...

Atsaucoties draudzenes piedāvājumam, žurnāliste Una Ulme kļuvusi par vienu no reklāmas sejām jaunajam svārku zīmolam „Puffy” un piedalījusies īpašā fotosesijā.
Atsaucoties draudzenes piedāvājumam, žurnāliste Una Ulme kļuvusi par vienu no reklāmas sejām jaunajam svārku zīmolam „Puffy” un piedalījusies īpašā fotosesijā.

Kopš aiziešanas no darba Latvijas Televīzijā Una Ulme pievērsusies rakstošajai žurnālistikai. Jau vairākus gadus viņa veido intervijas ar dažādiem pasaulslaveniem apģērbu dizaineriem un gatavo dažādas ar stilu saistītas publikācijas prestižajam modes žurnālam „Pastaiga”. Taču nu jau ilgāku laiku viņas pamatnodarbošanās ir mārketinga daļas vadītājas darbs akciju sabiedrībā „Latvijas Nafta”.

Turklāt šovasar Ulme šovasar ļāvusies jaunam izaicinājumam un, krāšņā fotosesijā siltumnīcā žonglējot ar tomātiem, sākusi reklamēt jaunu, Latvijā ražotu svārku modi. Jaunais svārku zīmols „Puffy” tika prezentēts aizvadītās nedēļas nogalē, Rīgas svētku ietvaros. Tas ir jauns svārku koncepts, kas balstīs uz funkcionalitāti un sievišķības akcentēšanu. Katriem svārkiem pievienots īpašs novēlējums, zaļā dzīvesveida padoms. Tamdēļ jauno brunču reklāmas fotosesija tapusi nevis kā ierasts – fotostudijā, bet gan brīvā dabā.

Svārku zīmolu “Puffy” radījušas māsas Elijas Krauze (35), PR konsultante un Ieva Ozola (20), studente. "Ir tāds teiciens - nav nepiemērotu laika apstākļu, ir nepiemērots apģērbs. “Puffy” svārki ir piemēroti ikvienai situācijai un gadalaikam - tie nesaburzīsies sēžot pļavā un izcels sievišķību, dodoties uz balli vai romantisku tikšanos," tā jauno zīmolu raksturo Elija Krauze, kura jau daudzus gadus ir viena no žurnālistes Unas Ulmes labākajām draudzenēm. Svārkos izmantots tills, kas kombinēts ar citiem neburzīgiem audumiem, atbilstoši šā rudens modes tendencēm.

Sabiedrisko attiecību speciāliste Elija Krauze un žurnāliste Una Ulme ir neiztrūkstošas viešņas dažādos Rīgas burziņos. Nu abas reklamē jaunu brunču modi.

Žurnāliste Ulme kļuvusi par modeli

“Puffy” radīts, lai pastiprinātu sievišķību, veicinātu pašpārliecinātību un katru sievieti iedrošinātu  justies unikālai un īpašai. Turklāt katriem “Puffy” svārkiem ir pievienots īpašs novēlējums - zaļā dzīvesveida padoms. Pavisam drīz svārki būšot nopērkami Latvijas modes veikalos, kā arī interneta veikalā.

Kasjauns.lv/Foto: Mārtiņš Purviņš, Inga Bērziņa (publicitātes foto)