Una Ulme kļuvusi par modeli
Pazīstamā žurnāliste Una Ulme (36) šovasar ļāvusies jaunam izaicinājumam un, krāšņā fotosesijā siltumnīcā žonglējot ar tomātiem, sākusi reklamēt jaunu, Latvijā ražotu svārku modi.
Kopš aiziešanas no darba Latvijas Televīzijā Una Ulme pievērsusies rakstošajai žurnālistikai. Jau vairākus gadus viņa veido intervijas ar dažādiem pasaulslaveniem apģērbu dizaineriem un gatavo dažādas ar stilu saistītas publikācijas prestižajam modes žurnālam „Pastaiga”. Taču nu jau ilgāku laiku viņas pamatnodarbošanās ir mārketinga daļas vadītājas darbs akciju sabiedrībā „Latvijas Nafta”.
Turklāt šovasar Ulme šovasar ļāvusies jaunam izaicinājumam un, krāšņā fotosesijā siltumnīcā žonglējot ar tomātiem, sākusi reklamēt jaunu, Latvijā ražotu svārku modi. Jaunais svārku zīmols „Puffy” tika prezentēts aizvadītās nedēļas nogalē, Rīgas svētku ietvaros. Tas ir jauns svārku koncepts, kas balstīs uz funkcionalitāti un sievišķības akcentēšanu. Katriem svārkiem pievienots īpašs novēlējums, zaļā dzīvesveida padoms. Tamdēļ jauno brunču reklāmas fotosesija tapusi nevis kā ierasts – fotostudijā, bet gan brīvā dabā.
Svārku zīmolu “Puffy” radījušas māsas Elijas Krauze (35), PR konsultante un Ieva Ozola (20), studente. "Ir tāds teiciens - nav nepiemērotu laika apstākļu, ir nepiemērots apģērbs. “Puffy” svārki ir piemēroti ikvienai situācijai un gadalaikam - tie nesaburzīsies sēžot pļavā un izcels sievišķību, dodoties uz balli vai romantisku tikšanos," tā jauno zīmolu raksturo Elija Krauze, kura jau daudzus gadus ir viena no žurnālistes Unas Ulmes labākajām draudzenēm. Svārkos izmantots tills, kas kombinēts ar citiem neburzīgiem audumiem, atbilstoši šā rudens modes tendencēm.
Žurnāliste Ulme kļuvusi par modeli
“Puffy” radīts, lai pastiprinātu sievišķību, veicinātu pašpārliecinātību un katru sievieti iedrošinātu justies unikālai un īpašai. Turklāt katriem “Puffy” svārkiem ir pievienots īpašs novēlējums - zaļā dzīvesveida padoms. Pavisam drīz svārki būšot nopērkami Latvijas modes veikalos, kā arī interneta veikalā.