"Start-up" konkursā uzvar latviešu unikāla ideja, kā tikt pie alkohola pēc plkst. 22
Konkursa uzvarētāji "BeerBnB" komanda.
Bizness un ekonomika

"Start-up" konkursā uzvar latviešu unikāla ideja, kā tikt pie alkohola pēc plkst. 22

Jauns.lv

Otrajā "Latvijas Start-up uzņēmumu asociācijas" rīkotajā "Startup Slalom" uzvarējusi komanda "BeerBnB", kas piedāvā radīt rīku, ar kura palīdzību būtu iespējams tikt pie alkoholiskajiem dzērieniem pēc plkst.22, kad beidzas to tirdzniecība, informēja organizatori.

"BeerBnB" ideja paredz, ka izmantojot jauno platformu, būs iespējams atrast draugus, kas vēlamos dzērienus būs gatavi aizdot.

Pasākuma organizētāji pavēstīja, ka nedēļas nogalē notikušajā pasākumā piedalījās 80 dalīšanās ekonomikas entuziasti no visām Baltijas valstīm, lai 48 stundu laikā jaunradītās komandās no idejām izveidotu produktu prototipus un attīstītu jaunā biznesa attīstības vīzijas.

Kā ziņots, "Startup Slalom" iniciatīvas laikā plānots ik pēc trim mēnešiem rīkot dažādu tēmu pasākumus, kas pievērsīsies gan informācijas un komunikācijas tehnoloģiju, gan zinātnē balstītām idejām.

"Latvijas Start-up uzņēmumu asociācijas" biedru vidū ir "Infogr.am", "AirDog", "TechHub Riga", "NacoTechnologies", kā arī daudzi citi "startup" uzņēmumi, organizācijas un privātpersonas.

Pirmajā "Latvijas Start-up uzņēmumu asociācijas" rīkotajā "Startup Slalom" uzvarēja komanda "CardOn", kas piedāvā izstrādāt tiešsaistes platformu un mobilo lietotni, kas ļauj vecākiem kontrolēt ar bankas karti veiktos bērna maksājumus un pirkumus.

LETA/Foto: Twitter.com,  AFP/Scanpix/LETA