Autoavārijā cietis vienīgais BMW i8 eksemplārs
Gluži vienīgais tas varbūt tomēr nav, jo bijuši brīži, kad BMW i8 koncepts vienlaicīgi piedalījies vairākās izstādēs. Braucošs gan tas, iespējams, bija vienīgais.
Līdz ne pirmo gadu dažādās auto izstādēs izrādītā BMW i8 koncepta sērijveida ražošanai vēl atlicis zināms laika sprīdis. Pašlaik pilnā sparā rit šā pirmssērijas prototipa testa braucieni. Pareizāk gan būtu teikt ritēja līdz brīdim, kad pirmais BMW i8 iekļuva ceļu satiksmes negadījumā.
Lai arī autožurnālisti smejas, ka bavārieši beidzot nolēmuši veikt tā dēvētos kraštestus brīvā dabā uz koplietošanas ceļiem, nekā jautra te nav. Pirmo BMW i8 novaldīt nespēja 30 gadus vecais vācu testa pilots, kurš uz slapja ceļa vispirms ietriecās ceļa labajā un pēc tam arī kreisajā apmalē.
Par laimi testa pilots ticis cauri ar vieglu izbīli, ko noteikti nevarētu teikt par pašu automobili. Apmēram 120 000 eiro vērtais tikpat kā elektriskais spēkrats cietis visai ievērojami.
BMW i8 darbina 1,5 litru trīs cilindru iekšdedzes dzinējs ar 231 zirgspēka jaudu un elektromotors. Kopējā jauda ir 362 zirgspēki. Līdz spidometra simtajai iedaļai tas spēj ieskrieties nieka 4,4 sekundēs.
Tikpat kā elektriskais BMW kopumā varot veikt 500 kilometrus no kuriem 35 kilometrus uz elektrības vien.