Padarīt pasauli labāku un zaļāku
Bizness un ekonomika

Padarīt pasauli labāku un zaļāku

Jauns.lv

Pasākumā World Trends Forum piedalās tāda unikāla personība kā Džefrijs Hollenders, kurš ir ne tikai vadošais speciālists korporatīvās vadības jomā, bet arī pats ir veiksmīgs biznesmenis , kurš specializējies uz ekoloģisko preču ražošanā un pārdošanā.

Pasaulē viņš ir kļuvis slavens ar savām aktivitātēm, cenšoties pasauli pārliecināt, ka jāizvēlas dabiski produkti un aicina arī arī uzņēmuma vadītājus būt atbildīgākiem pret apkārtējo vidi. Viņa uzskats - atbildīgs bizness ir labs bizness. Tāds ir Džefrija Hollendera vēstījums visus šos gadus.

Biznesmenis un aktīvists

Džefrija pirmā praktiskā pieredze komercdarbībā bija izglītības un izdevniecību bizness : Skills Exchange Toronto un Network for Learning Ņujorkā. 1985. gadā, pēc Network for Learning uzņēmumu pārdod Warner Communications (tagad Time Warner), un viņš kļūst par uzņēmuma prezidentu. 1988. gadā viņš iegādājās uzņēmumu Renew America, kur darbības veids -  preču pārdošana pēc katalogiem, kas piedāvāja ekoloģisko produkciju pa pastu. Tagad tas ir pazīstams kā Seventh Generation.

Džefrijs ir aktīvs cilvēks, un tāpēc piedalās arī dažādu organizāciju darbībā – ASV Greenpece, Environmental Health Fund, kā arī Verité loceklis.  Hollenders ir viens no American Ilgtspējīgas Biznesa Padomes (American Sustainable Business Council) radītājiem. Tā ir biznesa līderu koalīcija, kas cenšas izmainīt biznesa vadības noteikumus.

Ekoloģisks produkts – biznesa pamats

Džefrijs Hollenders ir Seventh Generation prezidents,  kur par galveno savu misiju uzskata drošas ekoloģiskas sadzīves un personīgās higiēnas produktu ražošanu. Uzņēmuma stratēģija ir profesionāla, efektīga sadarbība ar tās darbiniekiem. “ Mēs savā kolektīvā esam radījuši tādu darbinieku apvienību un kultūru, kāds ir mūsu bizness. Atbildīgs bizness ir arī iekšējo vērtību atspoguļojums, ko mēs ietveram produktā, ko pārdodam “, saka Hollenders.

Lūk, daži viņa padomi: „Jāveido vērtību sistēmu, jānosaka gada mērķus un jābūt  sociāli atbildīgam ar tādu pašu aizrautību, kā mēs pārdodam savu produktu”.

Korporatīvā atbildība

Džefrijs Hollenders  ir vadošais speciālists korporatīvās atbildības, nepārtrauktas attīstības  un sociālā taisnīguma jomā. Pirms divdesmit gadiem viņš kļuva par līdzīpašnieku Seventh Generation, kurš kļuva par dabiskās produkcijas vadošo zīmolu. Šodien, kā daudzu grāmatu autors, spīkers, konsultants un aktīvists, Džefrijs redz savu misiju, lai iedvesmotu un  reizē provocētu  biznesa līderus, likt viņiem domāt citādāk attiecībā pret saviem uzņēmumiem. Paralēli viņš strādā pie sistemātiskām izmaiņām, kas palīdz biznesam kļūt caurspīdīgākam un atbildīgākam.

Džefrija vēlēšanās - izmainīt ražošanas negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi un sabiedrību. Šī tēma ir visās viņa grāmatās.  Hollenders palīdzēja miljoniem amerikāņu izdarīt ētisku izvēli par labu dabiskajam produktam, ko viņš apraksta savos darbos. Grāmata„Kā padarīt pasauli par labāku vietu, kur dzīvot”. (How to Make the World a Better Place, a Beginner’s guide) ir kļuvusi jau par  bestselleru.  „Planēta -mājas: vissvarīgākais ir  izdarīt apzinātu izvēli par labu tīrākai un zaļākai pasaulei” (Planet Home: Conscious Choices for Cleaning & Greening the World You Care About Most), ko savā ziņā var uzskatīt par patērētāja rokasgrāmatu veselīgam dzīves veidam.  Pasākumā World Trends Forum Džefrijs Hollenders piedalīsies diskusijā – „Pāreja uz zaļo ekonomiku”.


Reklāmraksts publicēts sadarbībā ar World Trends Forum / Publicitātes foto