"Spilva" tiesājas ar "Mildu" saistībā ar tomātu mērces preču zīmi
Augstākās tiesas (AT) Civillietu tiesu palāta šodien līdz 28.augustam atlika SIA "Spilva" prasības izskatīšanu pret SIA "Milda KM" par preču zīmes nelikumīgas izmantošanas pārtraukšanu, informēja AT preses sekretāre Baiba Kataja.
Lietas izskatīšana atlikta sakarā ar iespējamu izlīgumu.
Kā aģentūrai LETA stāstīja "Spilvas" sabiedrisko attiecību konsultants Andris Zeļenkovs, šis strīds ir saistīts ar produkta "Ķīnas saldskābā mērce ar ananasiem" preču zīmi.
Kā liecina ieraksts Tiesu informatīvajā sistēmā, Rīgas apgabaltiesa pirmajā instancē prasību noraidīja.
LETA jau ziņoja, ka Rīgas apgabaltiesa līdz 11.septembrim atlika "Spilvas" prasības lietas izskatīšanu pret "Milda KM" citā strīdā par preču zīmi - marķējuma "Bez konservantiem" vizuālo atainojumu. Lietas izskatīšana tika atlikta saistībā ar iespējamo mierizlīgumu.
Prasītāja mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne iepriekš pauda, ka uzņēmums aizstāv savu reģistrēto preču zīmi - marķējumu, kas ietver konkrētu šīs preču zīmes vizuālo noformējumu.
Šajā gadījumā tas ir marķējuma "Bez konservantiem" vizuālais atainojums uz produkcijas etiķetēm, norādīja uzņēmumā. Arī "Spilvas" pārstāve minēja, ka pastāv iespēja rast mierizlīgumu.