Auto un tehnoloģijas

"Google" neveiksmīgi mēģinājis iegādāties "Spotify"

Jauns.lv

ASV interneta gigants "Google" pagājušajā gadā mēģinājis iegādāties Zviedrijā bāzēto mūzikas straumēšanas servisu "Spotify", taču piedzīvojis neveiksmi vairāku iemeslu, tostarp augstās cenas, dēļ, vēsta laikraksts "Wall Street Journal".

 Atsaucoties uz anonīmiem informācijas avotiem, laikraksts norāda, ka "Spotify" prasījis vairāk nekā desmit miljardus dolāru, lai arī pēdējā kapitāla palielinājumā uzņēmums tika novērtēts aptuveni četru miljardu dolāru apmērā.

"Spotify" ir pasaulē vadošais mūzikas straumēšanas serviss, uz maija beigām tā lietotāju skaitam 56 valstīs sasniedzot 40 miljonus.

Lai arī vairums "Spotify" lietotāju izvēlas izmantot reklāmu atbalstītu servisa versiju, uzņēmums vēsta, ka desmit miljoni abonentu izmanto versiju bez reklāmām.

Pērnā gada nogalē ASV Vērtspapīru un fondu tirgus komisijai (SEC) iesniegtajā vēstulē "Google" norādīja, ka plāno tērēt 20-30 miljardus dolāru, lai ārvalstīs iegādātos uzņēmumus vai tehnoloģijas.

Tāpat "Google" atklāja, ka nesen centies iegādāties kādu ārvalstu uzņēmumu, kura nosaukumu tas neminēja, par 4-5 miljardiem dolāru, taču šis darījums cietis neveiksmi.

LETA