Ievērojamās peļņas iespaidā masu produkcijas apģērbu zīmols "H&M" Latvijā grib paplašināties
Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) meitasuzņēmums Latvijā SIA "H&M Hennes&Mauritz" pērn būtiski kāpināja peļņu un apgrozījumu, liecina "Firmas.lv" informācija.
"H&M Hennes&Mauritz" peļņa pērn bija 525 876 eiro, kas ir ievērojams pieaugums, salīdzinot ar peļņu 2012.gadā - 6721 eiro. Tikmēr par 3,7 reizēm lielāks pērn bija uzņēmuma apgrozījums, sasniedzot 12,46 miljonus eiro. 2012.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 3,4 miljoni eiro.
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka labos rezultātus izdevies sasniegt, pērn oktobrī atverot trešo H&M veikalu Rīgā, kā arī gūstot ieņēmumus no 2012.gadā atvērtajiem diviem veikaliem.
Pirmie divi H&M veikali atrodas tirdzniecības centros "Alfa" un "Galerija Centrs", bet trešais - tirdzniecības centrā "Mols".
Veikalu telpas Rīgā tiek nomātas, bet veikalu izveidošanai 2012. un 2013.gadā uzņēmums iegādājies pamatlīdzekļus 2 802 778 eiro apmērā. Tāpat tikuši veikti vērienīgi remontdarbi pirms veikalu darbības sākšanas.
"H&M Hennes&Mauritz" finansiālais stāvoklis ir vērtējams kā stabils, lai arī lielāko daļu investīciju finansējis grupas uzņēmums. Šīs saistības plānots atmaksāt nākamo trīs gadu laikā.
Uzņēmums plāno diezgan stabilu turpmāko attīstību, turpinot darbību līdzšinējos veikalos Rīgā, kā arī neizslēdzot iespēju paplašināt veikalu tīklu turpmākajos gados. Nākamajos gados kompānijas plāno strādāt ar peļņu.
Kā ziņots, šī gada marta beigās tika atvērts ceturtais H&M veikals Rīgā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Spice", bet aprīļa otrajā pusē tika atvērts piektais veikals, kas atrodas tirdzniecības centrā "Riga Plaza". Tikmēr rudenī plānots atvērt H&M veikalu tirdzniecības centrā "Domina".
Pērn gūto peļņu plānots atstāt nesadalītu.
LETA, Foto: Reuters