"Balcia" rada divas jaunas "Fortnite" spēles misijas sadarbībā ar Latvijas spēlētājiem
foto: Publicitātes foto
"Balcia" rada divas jaunas "Fortnite" spēles misijas sadarbībā ar Latvijas spēlētājiem.
Auto un tehnoloģijas

"Balcia" rada divas jaunas "Fortnite" spēles misijas sadarbībā ar Latvijas spēlētājiem

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums Balcia, būdams pirmais un šobrīd vienīgais savas nozares uzņēmums Baltijā, kas sastopams metaversa digitālajā 3D pasaulē, turpina paplašināt klātbūtni metaversa vidē, radot divas jaunas Fortnite spēļu misijas, kuru izstrādē būtiska loma bijusi arī spēlētājiem no Latvijas.

Digitāla pieredze, kas patiešām strādā

"Balcia" valdes locekle Laura Krastiņa skaidro, ka ērta pieejamība un augstvērtīga lietotāja pieredze ir jebkura digitālā pakalpojuma pamatā. Tāpēc jaunās “Balcia Mega Mansion” spēles misijas uzņēmums radījis sadarbībā ar "Fortnite" spēlētājiem no Latvijas un visas pasaules.

“Mēs ticam, ka spēļošanai ir potenciāls ne tikai izklaidēt, bet arī izglītot, iedvesmot un rast jaunus komunikācijas kanālus ar esošajiem un nākotnes klientiem – un “Balcia Mega Mansion” spēlētāju aktivitāte un interese tam ir pārliecinošs apliecinājums. Tāpēc mums bija svarīgi uzklausīt pašus spēlētājus un veidot jaunās spēles misijas kopā ar viņiem – ņemot vērā līdzšinējo pieredzi, vēlmi pēc lielākas dinamikas un sacenšanās savā starpā reālajā laikā. Tieši tāpat, kā mēs to darām ar apdrošināšanas pakalpojumiem - radām tos, balstoties uz patiesajām klientu vajadzībām,” norāda Krastiņa.

Šodien spēle, rīt – apdrošināšana

Zīmolu klātbūtne spēļu pasaulē vairs nav nākotne – tā ir šodiena. Spēļu platformas kļuvušas par sociālās mijiedarbības telpu, kur spēlētāji gan sacenšas, gan veido jaunas draudzības un dalās pieredzē. "Balcia" jau ilgstoši strādā pie inovatīvas un mūsdienīgas komunikācijas ar gados jaunāku uzņēmuma nākotnes auditoriju. Tāpēc klātbūtne metaversā sniedz iespēju ar auditoriju veidot autentiskas ilgtermiņa attiecības viņiem saprotamā, tuvā un iesaistošā veidā, vienlaikus izglītojot arī par apdrošināšanas būtību.

“Pētījumi visā pasaulē rāda, ka Z un Alfa paaudze mācās caur spēles elementiem, turklāt tai ļoti nozīmīga ir iesaiste un iespēja ietekmēt notiekošo – gan spēles, gan jaunu viņiem radītu un pielāgotu pakalpojumu kontekstā. Un mums kā uzņēmumam ir svarīgi viņus sadzirdēt – gan spēļu pasaulē, gan reālajā dzīvē, jo mēs labi apzināmies, ka šobrīd mūsu saskares punkts ir spēlē, bet jau rīt tas var rezultēties klikšķī Balcia lietotnē, lai ātri un ērti iegādātos apdrošināšanu minūtes laikā,” uzsver Laura Krastiņa.

Jaunas "Fortnite" misijas, ko iedvesmojuši spēlētāji un “Squid Game”

Viena no jaunajām "Fortnite" “Balcia Mega Mansion” spēles misijām ir “Glass Bridge”, kuras izveidē Balcia kopā ap spēles izstrādātāju radošo spēļu aģentūru “Be Loud” ir smēlusies iedvesmu no pasaulē populārā seriāla “Squid Game”. Savukārt otra jaunā misija ir “Water Pit”, kas pārbaudīs spēlētāju spēju pielāgoties, reakcijas ātrumu un stratēģisko domāšanu, lai izkļūtu no telpas, ko strauji piepilda ūdens. Ieklausoties spēlētāju ieteikumos un pieredzē no Latvijas un visas pasaules, jaunās misijas ir izveidotas vēl dinamiskākas un aizraujošākas, fokusējoties uz tiešu sacensību starp spēlētājiem reālajā laikā, nevis ātrāko spēles laiku.

Jaunās misijas jau šobrīd ir pieejamas "Balcia" kartē, kurai spēlētāji var piekļūt tieši "Fortnite" spēlē, meklētājā ierakstot kodu 2768-2306-2477 vai kartes nosaukumu “Balcia Mega Mansion”. Ikviens interesents “Balcia Mega Mansion” spēli var spēlēt bez maksas.