"Narvesen" turpina pārdot e-talonus par "veco" maksu
Mazumtirdzniecības franšīzes tīkla "Narvesen" rīcībā nav informācijas par laiku, kad tiks veiktas tehniskās izmaiņas saistībā ar cenas maiņu par braucienu sabiedriskajā transportā Rīgā, norāda SIA "Narvesen Baltija" personāla un komunikācijas departamenta direktors Andis Aleksandrovs.
Līdz ar to uzņēmums turpina pārdot e-talonus par pašlaik noteiktām cenām.
Viņš atzīmē, ka "Narvesen" tikai nodrošina vietu e-talonu iegādei, savukārt par to derīguma termiņiem, cenām un tirdzniecībā izmantoto aparātu pielāgošanu visām izmaiņām ir atbildīgs konkrētā pakalpojuma sniedzējs - pašvaldības SIA "Rīgas satiksme".
"Tīkla "Narvesen" tirdzniecības vietās nekādas speciālas izmaiņas saistībā ar jaunajām e-talonu cenām netiek plānotas, un mēs piedāvāsim klientiem tos saskaņā ar tām prasībām, kuras noteiks "Rīgas satiksme"," skaidro Aleksandrovs.
Viņš arī atzīmē, ka "Narvesen" tirdzniecības vietās esošie aparāti būs jāpielāgo izmaiņām, bet šī procesa plānošana un īstenošana pilnībā ir "Rīgas satiksmes" pārziņā.
Taču "Narvesen" rīcībā pašlaik nav detalizētas informācijas par konkrētu laiku, kad šīs tehniskās izmaiņas tiks veiktas, piebilst Aleksandrovs.
Kā ziņots, ņemot vērā, ka valdība tā arī nav piekritusi sadarboties ar Rīgas domi pilsētas sabiedriskā transporta finansēšanā, kā arī to, ka ir traucēts piemērot atšķirīgus apmaksas noteikumus rīdziniekiem un nerīdziniekiem, no šī gada 1.februāra stāsies spēkā jaunas biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā.
Pēc "Rīgas satiksmes" izmaksu aprēķiniem, jaunā pilnās biļetes cena Rīgas sabiedriskajā transportā no februāra būs 1,15 eiro. Tas nozīmē, ka ikvienam cilvēkam, kurš neietilpst kādā no pasažieru kategorijām, kam dome noteikusi atlaides, neatkarīgi no deklarētās dzīvesvietas biļete maksās 1,15 eiro.
"Narvesen" ir preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas Latvijā darbojas no 1997.gada. "Narvesen" tīkla apgrozījums 2013.gadā sasniedzis 65,15 miljonus eiro, bet peļņas kāpums, salīdzinot ar 2012.gadu, ir 3,3%, sasniedzot 1,82 miljonus eiro.
"Narvesen" franšīzes darbību Latvijā pārrauga SIA "Narvesen Baltija".
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Narvesen Baltija" apgrozījums 2013.gadā sasniedzis 37,08 miljonus eiro, kas ir par 4% vairāk nekā gadu iepriekš, kad apgrozījums bija 36,96 miljoni eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa 2013.gadā saruka par 1,4% - no 1,55 miljoniem eiro 2012.gadā līdz 1,53 miljoniem eiro 2013.gadā.
SIA "Narvesen Baltija" dibināta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".