Auto ziņas: ko bez ātras braukšanas pieprot jaunais "Audi Q8"?
"Audi Q8" īpašo statusu un unikālas atšķīrības no "Audi Q7" nodrošina bezrāmja durvju stikli, kas nu ir pusotru reizi biezāki, kā arī durvju pievilkšanas mehānisms standartā.
Lai uzlabotu vadāmību un samazinātu apgrieziena rādiusu, par 1300 eiro var pasūtināt pat visu riteņu stūrēšanas sistēmu, bet topmodelim SQ8 tā ir standartā. Bez tam Q8 ir jaunāko vadītāja asistentu un citu tehnoloģiju nesējs. Piemēram, automātiskā stāvvietā novietošanas sistēma.
Mūsdienās tāda pieejama daudzām automašīnām, taču lieto to tikai retais. Šajā sižetā praksē izmēģināsim, kā un cik ātri darbojas automātiskais "parkings", adaptīvā cruise - control sistēma un avārijas apturēšanas sistēma, un kā "Audi" risina lietotāju nepatiku pret ES obligāto "intelligent speed assistance" sistēmu, kas skaļi signalizē pat par 1 km/h virs atļautā ātruma. Īpaša uzmanība veltīta "Audi Q8" matricu gaismām, kuru lāzera tehnoloģija ļauj izgaismot specifiskus brauktuves fragmentus, mainīt gaismu dizainu, bet optika bagāžnieka vākā rūpīgi sargā "Audi Q8" no negaidītiem pārsteigumiem aizmugurē.