FOTO: "Rīgas satiksme" viesusi izmaiņas asi kritizētajā logo
Pēc plašās sabiedrības ažiotāžas par 20. februārī ieviestajiem jaunajiem “Rīgas satiksmes” logo, uzņēmums vēlreiz pamainījis savu vizuālo identiāti, atsakoties no logo spilgtajām krāsām.
Par izmaiņām “Rīgas satiksme” pavēstījusi klusi nomainot kompānijas logo savos sociālajos tīklos un māja lapā. Zili zaļais “adīklis” nu rotājas neitrāli baltos toņos, savukārt baltais fons nu kļuvis tumši zils.
Jau ziņots, ka 20. februārī, atzīmējot savu 21. pastāvēšanas gadadienu “Rīgas satiksme” mainīja savu vizuālo identitāti, iepazīstinot sabiedrību ar jauniem zīmola logo. Tiem sabiedrisko transportu vajadzēja rotāt tuvāko divu gadu laikā.
Uzņēmums apgalvoja, ka jaunā identitāte iemiesos gadu laikā piedzīvotās pārmaiņas – zīmola jaunajā logo bija pazudusi sarkanā un dzeltenā krāsa un to aizstāja spilgti zaļš tonis, kas simbolizēja “Rīgas satiksmes” jauniegādātos elektroautobusus.
Tomēr sabiedrības viedoklis par jauno uzņēmuma logo nebija viennozīmīgs. Daži to pielīdzināja adīklim, bet citi norādīja, ka jaunais logo ir senils.
Tāds vienkāršs tests. Ja jūsu logo grafiskā zīme labāk izsaka cita uzņēmuma ideju, tad priekš jums tā ir slikta izvēle. Ar sveicieniem @Rigassatiksme_ pic.twitter.com/HJVywTvLvO
— Krišjānis Papiņš (@Krishjan) February 20, 2024
“Saprotu, ka centušies vizualizēt satiksmes plūsmas, taču paskatoties asociējas vairāk ar dzijas pīni. Izskatās, ka nav izpildīts mājas darbs - definēt, ko ar šo logo vēlas pavēstīt,” 22. februārī Jauns.lv vēstīja brendinga speciālists Krišjānis Papiņš.