FOTO: "Rīgas satiksme" viesusi izmaiņas asi kritizētajā logo
foto: AP/LETA
Rīgas satiksmes elektriskais autobuss.
Bizness un ekonomika

FOTO: "Rīgas satiksme" viesusi izmaiņas asi kritizētajā logo

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

Pēc plašās sabiedrības ažiotāžas par 20. februārī ieviestajiem jaunajiem “Rīgas satiksmes” logo, uzņēmums vēlreiz pamainījis savu vizuālo identiāti, atsakoties no logo spilgtajām krāsām.

Par izmaiņām “Rīgas satiksme” pavēstījusi klusi nomainot kompānijas logo savos sociālajos tīklos un māja lapā. Zili zaļais “adīklis” nu rotājas neitrāli baltos toņos, savukārt baltais fons nu kļuvis tumši zils.

foto: Ekrānšāviņš
"Rīgas satiksmes" 13. martā prezentētais logo.
"Rīgas satiksmes" 13. martā prezentētais logo.

Jau ziņots, ka 20. februārī, atzīmējot savu 21. pastāvēšanas gadadienu “Rīgas satiksme” mainīja savu vizuālo identitāti, iepazīstinot sabiedrību ar jauniem zīmola logo. Tiem sabiedrisko transportu vajadzēja rotāt tuvāko divu gadu laikā.

Uzņēmums apgalvoja, ka jaunā identitāte iemiesos gadu laikā piedzīvotās pārmaiņas – zīmola jaunajā logo bija pazudusi sarkanā un dzeltenā krāsa un to aizstāja spilgti zaļš tonis, kas simbolizēja “Rīgas satiksmes” jauniegādātos elektroautobusus.

foto: Rīgas satiksme
"Rīgas satiksmes" 20. februārī prezentētais logo.
"Rīgas satiksmes" 20. februārī prezentētais logo.

Tomēr sabiedrības viedoklis par jauno uzņēmuma logo nebija viennozīmīgs.  Daži to pielīdzināja adīklim, bet citi norādīja, ka jaunais logo ir senils.

“Saprotu, ka centušies vizualizēt satiksmes plūsmas, taču paskatoties asociējas vairāk ar dzijas pīni. Izskatās, ka nav izpildīts mājas darbs - definēt, ko ar šo logo vēlas pavēstīt,”  22. februārī Jauns.lv vēstīja brendinga speciālists Krišjānis Papiņš.