Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: tikpat avangardisks, taču lielāks. Kāds ir jaunais "Toyota" C-HR

Jauns.lv

Japāņu krosovers "Toyota" C-HR pircējiem iepatikās neordinārā dizaina dēļ. Spriežot pēc pārdošanas rezultātiem, krosovers ar "Toyota" neierasti drosmīgu dizainu lielākos panākumos guvis tieši Eiropā.

Jaunais C-HR ir padziļināta modernizācija, taču ārēji modeli nevar ne pazīt. C-HR pirmoreiz pieejams arī kā lādējamais hibrīds. No jaunā Prius aizgūtais spēka agregāts attīsta 233 zirgspēkus. Arī 2 l pašuzlādes hibrīds nav nekāds vājais - 197 ZS ar elektrisku pilnpiedziņu. Vienkāršākais C-HR ir 1,8 hibrīds ar 140 zirgspēkiem. Starp daudzajiem jauninājumiem Toyotai patīk izcelt arī divtoņu krāsojumu un iegremdējamus durvju rokturus. Vietas aizmugurē nav kļuvis ievērojami vairāk, tomēr sānstikli ir lielāki.

foto: Ekrānuzņēmums
C-HR joprojām ir ļoti kompakts, taču ne maziņš.
C-HR joprojām ir ļoti kompakts, taču ne maziņš.

Labi iecerētais panorāmas jumts neko daudz nepalīdz, turklāt ir dārgs prieks un pieejams ne visiem C-HR. Taču aizmugurē ir vairāk vietas ceļgaliem, tāpēc tur pietiek vietas arī pieaugušiem pasažieriem. Patīkami, ka C-HR joprojām ir ļoti kompakts, taču ne maziņš. Pārvērtības salonā neatpaliek no a la premium metamorfozēm ārienē. Vadītāja saskarne velk visai ciešas kopīgās līnijas ar jauno Prius. Arī 12,3 collu ekrāns ir no tā. Jaunā kiberrealitāte tomēr nav aizslaucījusi arī elegantas fiziskās vadības ierīces. "Toyota" C-HR brauc blīvi un pieklājīgi.