Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: agrāk "Ssangyong", tagad KGM - visurgājējs "Rexton"

Jauns.lv

Kopš Dienvidkorejas "Ssangyong" kārtējo reizi mainījis īpašniekus, mums no jauna nākas iepazīt arī agrāk izlaistus modeļus - tostarp markas lielāko apvidus auto "Rexton".

Šoreiz to izmēģinājām sadarbībā ar KGM dīleri "Andre Motors". Kopš 2017. gada, kad otrās paaudzes "Rexton" pirmo reizi sastapās ar publiku, automašīna vairākas reizes modernizēta - gan ārēji, gan tehniski. Izmēri būtiski nav mainījušies. Tas ir liels apvidus auto uz rāmja, gluži kā "Toyota Land Cruiser". Tam ir 2,2 litru dīzeļdzinējs ar 200 ZS jaudu, pieslēdzama 4x4 piedziņa un 8 pārnesumu "automāts".

foto: Ekrānuzņēmums
Kopš 2017. gada, kad otrās paaudzes "Rexton" pirmo reizi sastapās ar publiku, automašīna vairākas reizes modernizēta - gan ārēji, gan tehniski.
Kopš 2017. gada, kad otrās paaudzes "Rexton" pirmo reizi sastapās ar publiku, automašīna vairākas reizes modernizēta - gan ārēji, gan tehniski.

"Rexton" var vilkt līdz pat 3 tonnas smagu piekabi. Automašīnas klīrenss ir 23 centimetri. Pārkares gan ir diezgan garas, taču bezceļā tas neko daudz nemaina. Arī uz šosejas KGM "Rexton" ir pārsteidzoši saturīgs un līgans. Maksa par to ir samērā cieta amortizācija, ko ar papildus 20" diskiem jūt vēl vairāk. Labāk palikt pie standarta 18" diskiem.