Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: kādu izvēli piedāvā jaunā "Honda CR-V"?

Jauns.lv

"Honda CR-V" sestās paaudzes modelis ir ne vien lielāks, bet tagad pieejams arī ar lādējamā hibrīda iekārtu. TV Autoziņas devās uz Portugāli, noskaidrot, ko vēl jaunu slēpj "Honda" populārākais modelis pasaulē.

Turpinot apņemšanos Eiropā pārdot tikai elektrificētas piedziņas automašīnas, jaunais "CR-V" pieejams tikai kā viena vai otra veida hibrīds. Vietas automašīnā ir vēl vairāk, aizmugurējās durvis veras 90 grādu leņķī, bet bagāžnieks ir lielākais savā klasē. PHEV tas ir pat lielāks nekā pašuzlādes hibrīdam. Taču ir viens āķis - lādējamam "CR-V" hibrīdam ir tikai priekšējo riteņu piedziņa. Iemesls, kāpēc plug in hibrīdam ir tikai priekšējā piedziņa, ir liela baterija zem grīdas.

foto: Ekrānuzņēmums
"Honda CR-V" sestās paaudzes modelis ir ne vien lielāks, bet tagad pieejams arī ar lādējamā hibrīda iekārtu.
"Honda CR-V" sestās paaudzes modelis ir ne vien lielāks, bet tagad pieejams arī ar lādējamā hibrīda iekārtu.

"Honda" apsvēra arī iespēju izmantot elektromotorus aizmugures piedziņai, bet, lai panāktu maksimums 50% vilkmi arī aizmugurējiem riteņiem, elektromotoriem būtu jābūt diezgan lieliem. Tad nāktos upurēt daļu bagāžnieka. Pieaugtu arī automašīnas svars. Hibrīdsistēmas būvētas uz 2 litru benzīna dzinēja bāzes, izmantojot pārnesumkārba, kāda parasti raksturīga elektromobiļiem. Tas ir fiksēts pārnesums, kurā nevar pārslēgt ātrumus klasiskajā veidā. Pilnībā uzlādēta 17,7 kWh baterija nodrošina 0,8 l degvielas patēriņu uz 100 km un CO2 izmešus tikai 18 g/100km. Un protams plug in hibrīdam ir ļoti liela elektriskā sniedzamība - 82 km. Tā kā jaunais "CR-V" ir astoņus centimetrus garāks par veco, vadāmība ir svarīga. Lādējams vai nē, jaunais "CR-V" hibrīds kļuvis ārēji iznesīgāks. Salons veidots līdzīgi agrāk iznākušajam "Honda ZR-V", taču ar attieksmi pret lielākiem izmēriem.