“Carrefour” marķē, piemēram, “Lay’s” čipsus, “Lipton” ledus tēju, šokolādi “Lindt”, saldējumu “Viennetta”. Tirgotāji skaidro, ka šādi izdara spiedienu uz ražotājiem, lai tie samazina cenu, jo šrinkflācija ir viņu ideja.
“Carrefour” ir atradis 26 produktus, kuru svars kļuvis mazāks par to pašu cenu. To ražotāji ir lielie koncerni “Nestle”, “PepsiCo” un “Unilever”. “Nestle” bērnu piena maisījums “Guigoz” nokrities svarā no 900 uz 830 gramiem, “Lipton” ledus tēja ar persiku garšu no 1,5 uz 1,25 litriem, “Unilever” saldējums “Viennetta” no 350 uz 320 gramiem.
Līdzīgus trikus izmantoja arī Latvijas pārtikas ražotāji krīzes laikā 2008. gadā, kam sekoja valstisks lēmums likt norādīt produkta cenu par kilogramu vai litru.
Citi šobrīd lasa

Kādreizējais Rīgas “Dinamo” galvenais treneris okupantu līgas klubam vairs nav vajadzīgs
Kādreizējais Rīgas “Dinamo” galvenais treneris okupantu līgas klubam vairs nav vajadzīgs

Krievijas un Baltkrievijas sportistiem atļauj piedalīties olimpiskajās spēlēs kā neitrāliem atlētiem
3
Krievijas un Baltkrievijas sportistiem atļauj piedalīties olimpiskajās spēlēs kā neitrāliem atlētiem