Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: jaunu klientu pievilinātājs "Toyota C-HR" arī ar "štepseli" un lielākiem logiem

Jauns.lv

Kopš debijas 2016. gada Ženēvas autoizstādē nelielais, taču ar avangarda dizainu bagātīgi apveltītais krosovers "Toyota C-HR" kļuvis par īstu veiksmes stāstu Eiropā. Ir laiks otrajam cēlienam.

Harolds Patons (Harold Paton), "Toyota Motor Europe" produktu un mārketinga plānošanas vadītājs: "C-HR bija un joprojām ir augsts klientu pārvilināšanas potenciāls. Tas atveda pie "Toyota" jaunus pircējus. C-HR bija nozīmīga loma "Toyota" tirgus daļas pieaugumam Eiropā no 4% 2016. gadā līdz 7% šodien. Arī jaunākais C-HR saglabājis ekstravagantio ārieni. Iepriekš pircēji sūdzējās par pārāk mazu stiklojuma laukumu aizmugurējās durvīs. Otrās paaudzes C-HR dizains balstīts uz trim pamatelementiem.

foto: Ekrānuzņēmums
Otrās paaudzes "C-HR" dizains balstīts uz trim pamatelementiem.
Otrās paaudzes "C-HR" dizains balstīts uz trim pamatelementiem.

Pirmais elements ir logu grafika. Sānu logs ir pabīdīts atpakaļ. Tas nozīmē, ka stikls ir tieši pretim pasažiera galvai, un tas jau nodrošina labāku telpas uztveri. Otrais elements ir panorāmas jumts, kas sniedzas līdz pat aizmugurējiem sēdekļiem. Trešais elements ir sēdpozīcija. Tā ir uzlabota, lai aizmugurējais pasažieris labāk redzētu, kas notiek automašīnas priekšā. Ierastajiem 1,8 un 2 litru pašuzlādes hibrīdiem C-HR ēdienkartē pievienosies lādējams hibrīds ar 223 ZS summāro jaudu. Paredzētas arī pilnpiedziņas versijas ar "Toyota e-Four" elektriskās 4x4 sistēmas piedalīšanos. Jaunā "Toyota C-HR" ražošana pilnībā pārcelta uz Turciju, tātad tuvāk Eiropas valstu tirgiem. Jaunā "Toyota C-HR" cenas vēl nav izziņotas, pasūtījumus "Toyota" sāks pieņemt rudenī, bet pie mūsu pircējiem krosoveri nonāks tikai 2024. gada sākumā."