Auto ziņas: Arvien izcilā formā. Pirmais brauciens ar jauno "Porsche Cayenne"
"Cayenne" veido vismaz trešo daļu "Porsche" pārdošanas apjoma. Pagājušā gadā tie bijuši ap 95 000 automašīnu, bet visā 20 gadus garajā "Cayenne" karjerā - 1,2 miljoni spēkratu. Tas ir labs iemesls, lai arī dzīves cikla izskaņā uzturētu lielo apvidnieku nevainojamā fiziskā formā un kā angliski saka up-to-date.
Ja "Cayenne" bāzes modelis joprojām iztiek ar V6 dzinēju un 353 ZS, tad Cayenne S dzīvē notikušas vērienīgas pārmaiņas. Audi RS kodā bāzēto 2.9 litru V6 aizstājis 4 litru 8 cilindru bi turbo motors ar 474 ZS un 600 Nm griezi. S ir pagaidām jaudīgākā "Cayenne" Eiropā, jo "Turbo" mums vairs nespīd, bet "E-Hybrid" summārā jauda ir par 4 zirgspēkiem mazāka.
Kā jau ierasts pie "Porsche", zirgspēki ir tikai skaitļi. Īstās inovācijas un sasniegumi paliek lietotājam neredzami un bieži pat nesaprotami, piemēram, ko dod elektroniski pārplūdes vārsti un kādi tad bija pirms tam? Toties rezultātu, kas ir asāka reakcija un vēl mazāki turbokompresoru kavējumi, gan pamana visi. Gribat vēl ko tehnisku? Lai notiek! Luksusklases krosoveriem vienubrīd teju obligāto trīskameru pneimostatņu vietā jaunajai "Cayenne" ir divkameru, toties ar diviem vārstiem pašā statnī. Šāda konstrukcija ir daudz ātrdarbīgāka, tātad piekare acumirklī reaģē uz izsvarojuma maiņām, kas ir svarīgi trasē vai pie dinamiskākas braukšanas vispār.