“Paliku pie vārtiem ar biļeti rokās!” pasažiere no Latvijas dalās neapskaužamā pieredzē Frankfurtes lidostā
Izrādās, ka pat iegādāta biļete un laicīga ierašanās lidostā mūsdienās negarantē vietu lidmašīnā. Par to visnotaļ nepatīkamā veidā pārliecinājās kāda pasažiere, kura no Frankfurtes pie Mainas lidostas plānoja nokļūt Rīgā.
"Ierados pie pareizajiem vārtiem, kur uzzināju, ka man esot kaut kāda problēma ar biļeti. Visus laida iekšā, kādi deviņi cilvēki, ieskaitot mani, tika palūgti paiet sāņus. Drīz vien lidostas darbiniece paziņoja, ka lidmašīna ir pilna un vārti ciet. Nebija nekādu mēģinājumu risināt situāciju, atrast vietas, jebkā citādi izpalīdzēt. Viņa vienkārši aizgāja," tā par 16. decembra vakara reisu stāsta pasažiere.
Viņai gan ar to atlidot uz Rīgu neizdevās. Viesnīcas kuponu, taksometra vai jebkādas citas taustāmas palīdzības vietā pasažierei ieteikts doties uz pirmo termināli, kur lidsabiedrība "Lufthansa" veikšot pārreģistrāciju.
Mainījies piebraucamais ceļš pie lidostas "Rīga"
No otrdienas, 15. novembra, mainīts piebraucamais ceļš pie lidostas "Rīga". Autovadītājiem pēdējā regulējamajā krustojumā pirms lidostas jāseko norādes zīmēm un ...
"Saprotams, ka "Lufthansa" to nedarīja. Kādēļ, lai tas vispār šādā situācijā būtu iespējams?" prāto lidostā palikusī sieviete.
Notikusi sistēmas kļūme
Skaidrību par pasažieres interakciju ar Frankfurtes lidostas personālu vieš lidsabiedrībā "airBaltic", ar kuras reisu sievietei bija jānokļūst Rīgā.
"Mūsu rīcībā esošā informācija liecina, ka konkrētajā gadījumā, iespējams, radusies kļūda lidojumu kontroles sistēmā (“departure control system”), kas apkopo lidsabiedrību sniegto informāciju par, piemēram, pasažieru reģistrāciju, iekāpšanas kartēm, bagāžu u.c. Rezultātā, atsevišķi pasažieri, kuri ceļoja ar t.s. "standby" biļetēm, no reisa noņemti it kā sakarā ar neierašanos uz lidojumu, attiecīgi dodot signālu, ka lidmašīna var doties ceļā," informē "airBaltic" sabiedrisko attiecību vadītājs Augusts Zilberts.
Triumfa sienas Latvijas izcilākajiem vieglatlētiem atklāšana lidostā "Rīga"
Godinot Latvijas vieglatlētu sasniegumus un vēloties pasažieriem atgādināt par veselīga dzīvesveida nozīmi ikviena cilvēka dzīvē, starptautiskajā lidostā "Rīga" tika atklāta ...
Viņš piebilst, ka par šo situāciju Frankfurtes pasažieru apkalpošanas stacija lidsabiedrību nebija informējusi, un kolēģus Frankfurtē 16. decembrī "airBaltic" neizdevās sazvanīt.
Pasažieriem, kuri individuāli sazinājās ar “airBaltic” un informēja par situāciju, tika piedāvāts tuvākais tiešais reiss no Frankfurtes uz Rīgu 18. decembrī. Ar to uz Rīgu lidoja arī konkrētā pasažiere.
"airBaltic" kalendārs 2023. gadam
Tuvojoties 2022. gada beigām Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" prezentē ikgadējo kalendāru 2023. gadam. Jau tradicionāli modeles visiem 12 mēnešiem ir "airBaltic" ...
"airBaltic" gan atzīst – tā kā lidsabiedrībai nebija informācija, ka pasažieri no reisa noņemti, diemžēl viņiem netika piedāvāta aprūpe ne viesnīcas, ne ēdināšanas kuponu veidā.
“Konkrētā pasažiere var iesniegt pretenziju, lai lidsabiedrība izskatītu iespējas izmaksāt kompensāciju. Lēmums par kompensācijas izmaksu tiek pieņemts saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr. 261/2004, un katrs gadījums tiek izvērtēts individuāli, kā arī attiecīgi – kompensācijas apmērs, ja lēmums šajā ziņā ir pozitīvs,” informē lidsabiedrības pārstāvis.
Lai izteiktu pretenziju un iesniegtu to izskatīšanai, pasažierim jāaizpilda tiešsaistes anketa šeit: https://www.airbaltic.com/lv/izteikt-pretenziju.
Triumfa sienas Latvijas izcilākajiem vieglatlētiem atklāšana lidostā "Rīga"
Godinot Latvijas vieglatlētu sasniegumus un vēloties pasažieriem atgādināt par veselīga dzīvesveida nozīmi ikviena cilvēka dzīvē, starptautiskajā lidostā "Rīga" tika atklāta ...
Lidsabiedrība “airBaltic” ir saziņā ar kolēģiem Frankfurtē, lai maksimāli detalizēti noskaidrotu notikušā apstākļus un lai līdzīgas situācijas nākotnē vairs neatkārtotos.
Lidsabiedrība “airBaltic” atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām.