Luminor ievieš papildu aizsardzības apdrošināšanu maksājumu kartēm
Turpinot pieaugt maksājumu karšu popularitātei, palielinās arī nepieciešamība pievērst papildu uzmanību to drošai lietošanai. Gādāt par karšu drošu lietošanu ir īpaši svarīgi vecākiem, kuri atvēruši kontus saviem bērniem, ikvienam, kas iecienījis iepirkšanos tiešsaistē vai aktīvi ceļo, kā arī tiem, kurus satrauc krāpniecības riski internetā. Rūpējoties par klientiem, Luminor banka radusi iespēju pastiprināt drošību savas maksājumu kartes pazaudēšanas vai zādzības gadījumā.
Luminor sadarbībā ar nedzīvības apdrošināšanas sabiedrību "Compensa Vienna Insurance Group" ieviesusi pakalpojumu Drošība+, piedāvājot saviem klientiem papildu aizsardzības apdrošināšanu maksājumu kartēm. Iegādājoties šo apdrošināšanu, papildu pakalpojums ir spēkā attiecībā uz karšu maksājumiem, kartes aizvietošanu un piegādi kartes īpašniekam.
"Mums rūp mūsu klientu finansiālā drošība, tāpēc mēs ne tikai cenšamies novērst krāpniecību un pēc iespējas vairāk informējam savus klientus par iespējamām krāpšanas shēmām, bet arī piedāvājam papildu aizsardzību maksājumu kartēm. Tas palīdzēs gan tad, ja nozagts maks, mobilais telefons vai cita ierīce, kas savienojama ar bezkontakta maksājumiem, gan sarežģītākos krāpšanas gadījumos," saka Jekaterina Ziniča, Luminor biznesa attīstības vadītāja Baltijā.
Ja pazaudēsi savu karti, kam aktivizēta Drošība+ apdrošināšana, tā tiks bez maksas nomainīta un piegādāta ar kurjerpastu jau pēc dažām dienām jebkurā pasaules valstī. Ar karti veiktie krāpnieciskie maksājumi tiek segti līdz 3000 eiro gadā. Zaudējumi tiek atlīdzināti arī tad, ja krāpnieciskais darījums tiek apstiprināts ar PIN kodu, kas nav standarts banku praksē, SMART-ID, mobilo parakstu, mobilo maku vai citu autentifikācijas metodi. Šis pakalpojums sniedz papildu drošību gan ceļojumos, gan ikdienā, kā arī ļauj justies pasargātam pret krāpšanas riskiem internetā.
Papildu apdrošināšanas aizsardzība nav spēkā tikai gadījumos, kad klients ar savas kartes datiem ir rīkojies neuzmanīgi, piemēram, atklājot tos krāpniekiem, zvanot vai sūtot īsziņu, izpaužot savus datus, noklikšķinot uz trešās personas sūtītas saites, kamēr tiek pārdotas preces, un citos līdzīgos nolaidības gadījumos.