Sociālais ziņu medijs "BuzzFeed" piesaista 200 miljonu dolāru investīcijas
Sociālais ziņu medijs "BuzzFeed" otrdien pavēstīja, ka piesaistījis 200 miljonu dolāru (181,27 miljonu eiro) investīcijas no ASV mediju kompānijas "Comcast's NBCUniversal".
Darījuma rezultātā "sociālo ziņu pioniera" vērtība sasniegusi 1,5 miljardus ASV dolāru, ziņo atsevišķi mediji.
"Šis ir fascinējošs laiks mediju industrijā - sociālās, mobilās, digitālās un pārraides platformas saplūst, lai radītu jaunas iespējas savienoties ar globālo auditoriju," sacīja "BuzzFeed" dibinātājs un ģenerāldirektors Džona Pereti.
"Mēs priecājamies sadarboties ar "Comcast's NBCUniversal", apvienojot mūsu attiecīgos spēkus, lai būvētu ziņu un izklaides nākotni," sacīja Pereti.
Apmēram pirms nedēļas "Comcast's NBCUniversal" paziņoja par līdzīgām 200 miljonu dolāru investīcijām citā digitālajā ziņu medijā "Vox Media". Tas izceļ interneta ziņu potenciālu laikā, kad patērētāji pamet tradicionālos medijus.
"BuzzFeed" un "Comcast's NBCUniversal" pavēstījušas, ka pētīs stratēģiskas sadarbības iespējas, kas varētu nozīmēt satura apmaiņu starp interneta mediju un lielo NBC televīzijas tīklu.
Pirmdien "BuzzFeed" paziņoja, ka veidos Japānas vietni sadarbībā ar "Yahoo Japan".
"BuzzFeed" ir viena no lielākajām tikai digitālajām vietnēm, kurai visā pasaulē ir apmēram 200 miljoni lietotāju.
Kompānija apgalvo, ka apmēram 45% apmeklējumu nāk no valstīm ārpus ASV.
"BuzzFeed" dibināts 2006.gadā un ir pazīstams kā vietne, kur dalīties ar ziņām.
LETA