Restorāns "Burger King" maina 22 gadus seno logo
foto: REUTERS/SCANPIX
"Burger King" līdzšinējais logo
Bizness un ekonomika

Restorāns "Burger King" maina 22 gadus seno logo

Jauns.lv

Pasaulē populārais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls "Burger King" nolēmis mainīt vairāk nekā 20 gadu seno logo, ziņo CNN.

"Burger King" savu jauno identitāti atklāja ceturtdien. Jauno retro stilā veidoto logotipu iedvesmojis restorāna "patiesais un gardais ēdiens", teikts kompānijas paziņojumā. 

foto: VIA REUTERS
"Burger King" jaunā identitāte
"Burger King" jaunā identitāte

Līdz ar jauno logotipu nomainītas tiks arī darbinieku formas, ēdiena iepakojuma dizains un restorānu izkārtnes.

"Burger King" paziņojumā presei norāda, ka jaunais "minimālistiskais logotips vienmērīgi atbilst laikmeta zīmola attīstībai". Tas arī atsauc atmiņā zīmola 64 gadus veco vēsturi, atsvaidzinošākā veidolā atdarinot veco kompānijas logotipu, kas tika izmantots no 1969. līdz 1999. gadam.

Jānorāda, ka "Burger King" ar jaunumiem nācis klajā dažus mēnešus pēc tam, kad savus klientus ar jaunu iepakojuma veidu un krūzītēm iepazīstināja viens no uzņēmuma lielākajiem konkurentiem, ātrās ēdināšanas restorāns "McDonald's".

Daļu jaunās identitātes "Burger King" klienti jau tuvākajā laika sāks ievērot reklāmās, izkārtnēs un iesaiņojumos. Tomēr visu teju 19 000 restorānu izmainīšana visā pasaulē prasīs vairākus gadus.