Pasauli pārsteidz "Burger King" reklāma ar sapuvušiem burgeriem
Pasauli pārsteigusi jaunā “Burger King” reklāmas kampaņa, kas attēlo nevis vizuāli skaistus, bet tieši pretēji – sapuvušus burgerus, ziņo adweek.com.
Kampaņas mērķis ir informēt sabiedrību, ka Eiropā un daļā Amerikas uzņēmums no savas produkcijas izņēmis visus mākslīgos konservantus. Tagad burgeri ne tikai būšot garšīgāki, bet arī veselīgāki.
Tieši ēdiens, kam nav pievienoti mākslīgie konservanti, ātrāk bojājas. Ar to arī izskaidrojama reklāmas būtība.
Radošais direktors Bjorns Štāls (Björn Ståhl), kurš strādājis pie šīs idejas, norādījis, ka esot ļoti lepns par gala rezultātu. Darbs ritējis vairākus mēnešus, lai iegūtu perfektas pelējuma fotogrāfijas.
Latvijā plāno atvērt “Burger King”
Iespējams, ka pavisam drīz reklāmas ar sapuvušiem burgeriem redzēsim arī mūsu reklāmvidē. 2020. gadā Baltijas valstīs plānots atvērt vairāk nekā 50 "Burger King" ķēdes restorānus.
Pirmos "Burger King" restorānus Latvijā un Lietuvā uzņēmums "Tallink Grupp" plāno atvērt 2020.gada pirmajā pusgadā. Paplašinot darbību, "Tallink Grupa" radīs gandrīz 800 jaunas darba vietas Baltijas valstīs.