"Adwards 2018" ceremonijā zelta ordeni ieguva kampaņa #esesmuintroverts
foto: Twitter
#esesmuintroverts plakāts tualetē Londonas grāmatu tirgū, kas tika plaši apspriests un slavēts sociālajos tīklos
Bizness un ekonomika

"Adwards 2018" ceremonijā zelta ordeni ieguva kampaņa #esesmuintroverts

LETA

Radošās izcilības festivāla "Adwards 2018" apbalvošanas ceremonijā kategorijas "Integrētās kampaņas" apakškategorijā "Komercreklāma" zelta ordeni ieguva Starptautiskās Rakstnieku un tulkotāju mājas kampaņa "#esesmuintroverts", informēja festivālu rīkotāja "Latvian Art Directors Club" izpilddirektore Annija Mežgaile.

Radošās izcilības festivāla "Adwards 2018" balvu pasniegšanas ceremonija

Tāpat zelta ordeni kategorijas "Film and Radio" apakškategorijā "TV reklāma/Komercreklāma" saņēma reklāmas aģentūras "Not Perfect Y&R Riga" kampaņa "Lemon tariff by velcom" un kategorijas "Interaktīvie un digitālie risinājumi" apakškategorijā "Risinājumi sociālajos tīklos" balvu saņēma reklāmas aģentūras "McCann Rīga" kampaņa "No Speak English".

Tāpat kategorijas "Vides reklāma" apakškategorijā "Vides mārketings" zelta ordeni ieguva reklāmas aģentūras "MMS Communications Latvia" kampaņa "Zewa Deluxe - Lielām ģimenēm", kategorijas "Zīmola stāsts" apakškategorijā "Jauna zīmola radīšana" - kampaņa "#esesmuintroverts", kā arī kategorijā "Netradicionālā komunikācija" zelta ordeni ieguva "MMS Communications Latvia" kampaņa "Zewa Deluxe - Lielām ģimenēm".

Festivāla "Adwards 2018" žūrijas balvu ieguva kampaņa "#esesmuintroverts", bet "Young Creative" balvu saņēma Toms Upītis.

"Adward 2018" sudraba ordeni kategorijas "Integrētās kampaņas" apakškategorijā "Komercreklāma" saņēma reklāmas aģentūras "DDB Latvija" kampaņa "Rīga rīdzinieka acīm" un "Not Perfect Y&R Riga" projekts "Tele2 Gudrā māja".

Kategorijas "Film and Radio" apakškategorijā "TV reklāma/Komercreklāma" sudraba ordeni ieguva reklāmas aģentūra "Bechtle&Milzarajs" projekts "Žanru Cīņa -Lion" un "McCann" projektu "Tautas eksperti - Šķēps". Savukārt apakškategorijā "Tiešsaistes video" sudraba ordeni saņēma "DDB Latvija" kampaņas "Uz jumta ar Putnu vērotāju" un "Tenisa ceļvedis Rīgā", kas arī saņēma sudraba ordeni apakškategorijā "Film craft".

Festivāla kategorijas "Interaktīvie un digitālie risinājumi" apakškategorijā "Risinājumi sociālos tīklos" sudraba ordeni saņēma reklāmas aģentūras "VUCA Communications" projekts "DzieDot Spēle" un apakškategorijā "Animācija" "Not Perfect Y&R Riga" projekts "ZZ Bonusu klubs".

Kategorijas "Print and Design" apakškategorijā "Preses reklāma/Komercreklāma" sudraba ordeni saņēma "McCann Rīga" projektu "Grūti nepamanīt", apakškategorijā "Grafiskais dizains - drukātie reklāmas materiāli" - "McCann Rīga" projekts "Overkill kāršu spēle", bet apakškategorijā "Izdevniecība" balvu saņēma "Dizaina birojs H2E" izdevums "Liepājas reprezentatīvais izdevums" un "Benji Knewman" galvenās redaktores Agneses Kleinas izdevums "Benji Knewman Vol.8".

Tostarp apakškategorijā "Logo/ vizuālā identitāte" sudraba ordeni saņēma reklāmas aģentūras "Overpriced" projekts "Overkill Venturas zīmola izveide", apakškategorijā "Ilustrācija" - "McCann Rīga" projekts "Overkill kāršu spēle" un "Not Perfect Y&R Riga" veikums "Osta - restorāns ar skatu", bet apakškategorijā "Fotogrāfija" balvu saņēma "DDB Latvija" dizaina darbs "LMT Brīvības centra skatlogi".

"Adwards 2018" festivāla kategorijas "Vides reklāma" apakškategorijā "Komercreklāma" balvu saņēma "McCann Rīga" kampaņa "Neesmu bijis vafelē".

Tāpat kategorijas "Zīmola stāsts" apakškategorijā "Jauna zīmola radīšana" sudraba balvu saņēma "#esesmuintroverts", "Overkill Ventures" un SIA "Bookmore" projekts "Zīmola koncepts grāmatnīcai "Mr.Page"", bet apakškategorijā "Esoša zīmola atjaunošana" sudraba balvu saņēma Harija Vucena projekts "LMA karnevāls".

Kategorijā "Netradicionālā komunikācija" sudraba ordeni saņēma "Zewa Deluxe - Lielām Ģimenēm" un "DDB Latvija" kampaņa "Apstājies, pirms atslēdzies!".

Savukārt kategorijā "Branded content and entertainment" sudraba balvu saņēma reklāmas aģentūras "Cube" projekts "Neredzamie vingrinājumi" un "Not Perfect Y&R Riga" projekts "Tele2 Alfabēts".

Festivāls norisinājās trīspadsmito gadu.