Latvijas jaunie reklāmisti medīs lauvas arī nākamgad
foto: Publicitātes foto
Bizness un ekonomika

Latvijas jaunie reklāmisti medīs lauvas arī nākamgad

Karlīna Timofejeva

Ar krāšņu atvadu balli noslēdzies starptautiskais radošuma festivāls “Cannes Lions 2018” Franču Rivjērā, kurā ik gadu piedalās arī Latvijas jaunie reklāmas censoņi, startējot 24h radošo risinājumu konkursā “Young Lions” filmu un digitālajā kategorijā.

Šogad ar inbox.lv atbalstu Latviju Kannās pārstāvēt devās digitālā komanda – Rihards Gromuls un Māris Antons, kā arī filmu komanda - Pēteris Vīksna un Ritvars Bluka. Puiši iespēju doties uz Kannām izcīnīja sīvā konkurencē ar citiem Latvijas reklāmistiem vecumā līdz 30 gadiem, turklāt Rihards un Ritvars Latviju Kannās pārstāv jau otro reizi. Rihards cer uz iespēju to izdarīt arī nākamgad, jo vecums viņam to atļauj, tomēr Mārim un Ritvaram būs turpmāk jāmēģina tikt uz Kannām jau pa “parādes durvīm”, proti, sacenšoties “lauvu medībās” ar visiem lielajiem pasaules reklāmas guru.  

Komanda, kas Latviju pārstāvēja Kannās

Lai gan abām komandām līdz TOP 3 savā kategorijā pietrūka pavisam nedaudz, puiši par savu sniegumu ir gandarīti un no festivāla atgriezušies ar iespaidiem bagātu pieredzi.

Filmu komandas konkursa darba uzdevums ietvēra dzimuma līdztiesības tēmu, kuru Pēteris un Ritvars izlēma apspēlēt līdztiesīgā veidā – neaizvainojot un nenoliekot otrajā plānā nevienu no dzimumiem.  “Young Lions Film” kategorijas lauvu ieguvēji šogad bija Dānija (1.vieta), Norvēģija (2.vieta), Krievija (3.vieta).

Digitālā komanda šogad strādāja pie digitālās vides risinājuma, kam jāpanāk pēc iespējas efektīvāku ziedojumu vākšanu trūcīgajiem visā pasaulē ar aplikācijas palīdzību. “Young Lions Digital” lauvu ieguvēji šogad bija Kostarika (1. vieta), Francija (2. vieta), Meksika (3.vieta).

Puiši atzīst, ka, neatkarīgi no rezultāta, ir priecīgi par izcīnīto iespēju savu darbu atrādīt ne tikai Latvijas žūrijai, bet arī vērtētājiem ar pasaules skatījumu un pieredzi.

Tāpat Kannas apmeklēja 19. Gadus jaunā, augstskolas RISEBA studente Regīna Kačajeva, kas uzvarēja Inbox.lv un augstskolas RISEBA organizētā konkursā par iespēju uz piecām dienām kļūt par “Roger Hatchuel Academy” studenti. Šādu iespēju visā pasaulē ik gadu iegūst vien 35 studenti vecumā līdz 23 gadiem. Regīna saņēma sertifikātu par apgūtajām zināšanā, kā arī ielūgumu doties apmaksātā braucienā uz GOOGLE mītni Sanfrancisko novembrī. Bez konkursiem Latvijas delegācija pavadīja laiku arī pasaules nozares profesionāļu lekcijās un skatīja vaigā pasaulsavenas šovbiznesa personības, kuras neatteica iemūžināt šo neaizmirstamo tikšanos arī kopbildēs.

Pavisam drīz oficiālā Kannu lauvu pārstāvniecība Latvijā un šī gada ģenerālsponsors Inbox.lv jau ķersies klāt turpmākajiem Kannu lauvu plāniem, lai mēs arī nākamgad godam pārstāvētu Latviju prestižajā reklāmas nozares notikumā!