Kā lielveikali ar akcijām muļķo savus pircējus? Stāsta pašmāju mārketinga eksperte
foto: Shutterstock
Bizness un ekonomika

Kā lielveikali ar akcijām muļķo savus pircējus? Stāsta pašmāju mārketinga eksperte

Jauns.lv

Lielākā daļa cilvēku, ikdienā iepērkoties, pievērš uzmanību arī akcijas precēm, kas lielveikalos atpazīstamas pēc īpašām cenu zīmēm. Taisnību sakot, lielās dzeltenās vai sarkanās zīmes ar uzrakstu “Akcija” ir grūti nepamanīt, un vairums cilvēku sāk aizdomāties par attiecīgās preces iegādi.

foto: Publicitātes foto

Biznesa augstskolas "Turība" docente, mārketinga eksperte Iveta Liniņa savā viedoklī vērš patērētāju uzmanību uz to, ka prece ar atlaidi ne vienmēr nozīmē zemāku cenu, jo mūsdienās lielveikali bieži manipulē ar pircējiem, izliekot zīmi “Akcija” vai paslēpjot preci bez atlaides starp akcijas precēm.

Nākamā lapa: Lielveikalu mārketings 90. gadu labākajās tradīcijās