Takšu haoss pie lidostas turpinās - nav apmierināti ne klienti, ne firmas, ne pati lidosta
Pagājuši vairāki mēneši, kopš mainījusies kārtība, kā lidostā “Rīga” nodrošina taksometru pakalpojumus. Lidosta ar to nebija un nav apmierināta, norādot gan uz iespējamiem drošības riskiem, gan kvalitātes kritumu. Neapmierināti arī pasažieri - gan ārvalstnieki, kuriem pieprasa nesamērīgu maksu par braucienu, gan vietējie, kuri piefiksējuši taksometru šoferu negodprātīgu rīcību
Par sarežģīto situāciju sestdienas vakarā vēsta LTV "Panorāma": tiesas spriedums, kas nodrošina konkurences tiesības, neļauj rīkoties, lai šo situāciju mainītu.
Patlaban novērojama situācija, ka vienā dienas daļā taksometru nav vispār, bet citā tie teju vai drūzmējas. Tiek saņemtas sūdzības, ka par ceļu no lidostas līdz Rīgas centram par braucienu "plēš" pat 70 eiro.
Iepriekš taksometru joslu pie lidostas termināļa varēja izmantot divas kompānijas - "Baltic Taxi" un "Rīgas taksometru parks", un tādējādi lidosta pati varējusi izvirzīt pakalpojuma standartus. Tagad - pēc tiesas lēmuma - tur var darboties ikviens.
Īpašā takšu josla tagad padarīta par daļu no stāvvietas, vēsta "Panorāma". Maksa ir 1,50 eiro par pusstundu. Jebkurš taksists, saņēmis licenci Mārupes domē, tur var stāvēt un gaidīt klientus. Taču pakalpojumu sniedz arī taksisti uz savu galvu un bez jebkādām atļaujām.
Lidostas pārstāvji sūdzas, ka tādējādi pakalpojumu sniedz arī atbraukušas netīras, piesmēķētas mašīnas, kuru šoferi pat nerunā latviski. Par valsts valodas neprasmi pārliecinājās arī "Panorāmas" žurnāliste, uzrunājot vienu no taksistiem pie lidostas.
Vairāk par radušos situāciju skaties LTV sagatavotajā sižetā: