Pircēja "Maximā" iegādājas brāķētu pannu un mudina citus ņemt čekus. Uzņēmums sola naudu atmaksāt
foto: Facebook
Bizness un ekonomika

Pircēja "Maximā" iegādājas brāķētu pannu un mudina citus ņemt čekus. Uzņēmums sola naudu atmaksāt

Kasjauns.lv

"Facebook" lietotāja Madara publicējusi attēlus ar bezcerīgi sabojātu akcijas pannu, kuru pirkusi "Maximā". Kā apgalvo pircēja, viņa visu esot darījusi pēc instrukcijas, taču panna izrādījusies brāķis.

"Vēršos pie "Facebook" lietotājiem ar brīdinājumu: ja pērkat "Maxima" veikalos "Delimano" akcijas pannas OBLIGĀTI saglabājiet pirkuma čeku!

Īsumā.. tika nopirkta akcijas panna, par kuru bija jāpiemaksā 12.99€, klāt instrukcija 2 gadu garantija.

Instrukcijā rakstīts pirms lietošanas izskalot/izmazgāt ar karstu ūdeni... ja reiz tā rakstīts, tā arī tiek izdarīts... Rezultāts šokēja... panna paredzēta likšanai cepeškrāsnī," raksta Madara.
 

"Maxima" Madarai naudu atdos

Kā portālam Kasjauns.lv paskaidroja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Udrase, "Maxima" apņēmusies klientei naudu par brāķi atmaksāt, un Madarai jādodas uz konkrēto veikalu, kur priekšmeti pirkti. "Šajā konkrētajā gadījumā esam sazinājušies ar klienti un ieteikušies doties uz veikalu, kur tiks atdota nauda par veikto pirkumu. Par šo gadījumu esam informējuši arī preces piegādātāju un ražotāju. Atvainojamies vēlreiz klientei par sagādātajām neērtībām," komentēja uzņēmumā.

Tāpat Udrase norādīja, ka tamlīdzīgos gadījumos klientiem jāzvana uz bezmaksas informatīvo tālruni 80002020.