LTV jaunās rudens sezonas reklamēšanai tērēs 19 000 eiro
VSIA "Latvijas Televīzija" (LTV) 2017.gada rudens sezonas reklamēšanai atvēlējusi 19 000 eiro.
Informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā liecina, ka par atvēlētajiem līdzekļiem tiks izgatavoti vides reklāmas plakāti.
Kā aģentūrai LETA skaidroja LTV komunikācijas direktore Dace Jansone, plakāti paredzēti, lai atklātu jauno LTV rudens sezonu.
Iepirkuma nolikumā teikts, ka atbilstoši LTV izstrādātam dizainam katrā no paredzētajām reklāmas kampaņām plānots izgatavot un eksponēt vismaz 200 plakātus, tostarp ne mazāk par 150 reklāmas stendos, sabiedriskā transporta pieturvietās un ne mazāk par 50 statiskajos un dinamiskajos reklāmas stendos. Kopumā plānotas divas reklāmas kampaņas un katra no tām ilgs divas nedēļas.
No kopējā izgatavoto vides reklāmas plakātu skaita, Rīgā tiks eksponēti 150, savukārt Daugavpilī, Jelgavā, Liepājā, Ventspilī un Valmierā tiks izvietoti kopumā 50 plakāti, katrā no tām eksponējot vismaz piecus.
Plakātus paredzēts izvietot divu kampaņu laikā, katrai no tām ilgstot divas nedēļas, 12 mēnešu laikā no līguma parakstīšanas brīža.
Atbilstoši publikācijai IUB mājaslapā, konkursā tika saņemts piedāvājums no SIA "JCDecaux Latvija", kurš arī tika atzīts par uzvarētāju.
"JCDecaux Latvija" ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu "JCDecaux".
"JCDecaux Latvija" pērn strādāja ar 3,78 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 13 150 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotie dati.