Plus Punkta kioskos ieviesta apkalpošanas maksa; preces kļūs dārgākas
Bizness un ekonomika

Plus Punkta kioskos ieviesta apkalpošanas maksa; preces kļūs dārgākas

Jauns.lv

Tagad par katru pirkumu, kuram ir noteikta fiksētā cena, „Plus Punkta” kioskos būs jāpiemaksā pieci santīmi. Tas attiecas uz preses izdevumiem, „Latloto” biļetēm un daudzām citām precēm.

Uzmanību! Iepirkšanās „Plus Punkts” kioskos kļuvusi ievērojami dārgāka!
Uzmanību! Iepirkšanās „Plus Punkts” kioskos kļuvusi ievērojami dārgāka!

Pircēji par „piemaksu”, ko uzņēmums nosaucis par apkalpošanas maksu, iepriekš nav brīdināti un daudziem tas kopš ceturtdienas ir nepatīkams pārsteigums.

„Plus Punkta” mājaslapā ir teikts, ka tā dēvētā apkalpošanas maksa tiks piemērota tikai preses izdevumiem, „Latloto” biļetēm, preču un pakalpojumu pirkšanas apmaksas „Mobilly” un „Wallie Card” kartēm, kā arī mobilo sakaru operatora „Bite” produktiem. Tomēr šī apkalpošanas maksa var tikt piemērota arī citām precēm, kurām ir noteikta fiksētā cena.

Piemēram, Liepājas laikraksts „Kurzemes Vārds” raksta, ka liepājniekiem tagad „Plus Punktā” pieci santīmi jāpiemaksā arī par katru kioskā nopirkto braukšanas talonu pilsētas tramvaja vai autobusu maršrutos.

Tā kā tagad pircējam ir jābūt vērīgam iepērkoties „Plus Punkta” kioskos un, ja viņš negrib pārmaksāt, varbūt jāizvēlas iepirkties blakus – cita tirgotāja kioskā vai veikalā.

Ja, piemēram, „Plus Punkta” kioskā jūs nopērkat divus žurnālus, vienu laikrakstu, piecas braukšanas biļetes Liepājas tramvajā un divas „Latloto” biļetes, tad jums papildus būs jāšķiras no 50 santīmiem.

Kioskiem izplatītajā „Plus Punkta” paziņojumā par šādas apkalpošanas maksas ieviešanu ir teikts, ka ir produktu grupas, kurām piegādātāji noteikuši maksimālo pārdošanas cenu un kuru „Plus Punkts” nedrīkst mainīt, bet ir produkti, kuriem ir liels apgrozījums, taču tie nespēj segt „Plus Punkta” kārtējos izdevumus, turklāt pārdevēji to pārdošanā iegulda vairāk sava darba. Tāpēc pieņemts lēmums par apkalpošanas maksas piemērošanu. Šajā rīkojumā pārdevēji arī mudināti ar pircējiem par šo jaunumu komunicēt saprotami un pozitīvi, neaizskarot „Plus Punkta” godu un tēlu, raksta „Kurzemes Vārds”.

SIA „Plus Punkts” Tirdzniecības daļas vadītājs Raitis Kvēps „Kurzemes Vārdam” norādīja, ka uzņēmums „Preses serviss” pasliktinājis iepriekšējos nosacījumus, nedodot „Plus Punktam” iepriekšējās atlaides. Savukārt „Preses servisa” marketinga direktore Inga Samoviča Kvēpa apgalvojumu nodevēja par „pilnīgām muļķībām” un teica, ka „Preses servisa” līgums ar „Plus Punktu” daudz neatšķiroties no līgumiem ar citiem uzņēmumiem, kas pārdod vēl vairāk preču.

Elmārs Barkāns/Foto: Dzintars Vikšers/LETA