Aizkraukles banka mainījusi nosaukumu un zīmolu
AS "Aizkraukles banka" mainījusi nosaukumu uz "ABLV Bank" un ieviesusi jaunu bankas zīmolu. Līdz ar nosaukuma un vizuālā tēla maiņu esot noslēdzies bankas darbības virziena maiņas process, kas vērsts uz individuālu finanšu pakalpojumu sniegšanu.
Jau 2008.gadā pieņemtā stratēģija paredzēja "ABLV Bank" kļūt par līderi bankas pakalpojumu, privātā kapitāla pārvaldīšanas un finanšu konsultāciju jomā Austrumeiropā, tāpēc jaunā zīmola izstrādes mērķis bija stiprināt asociāciju ar izvēlēto biznesa virzienu, nostiprināt bankas reputāciju starptautiskajā vidē, vienlaikus saglabājot pēctecību ar līdzšinējo zīmolu, norāda bankā.
Bankas jauno logotipu veido divas daļas - stilizēts dārgakmens un abreviatūra "ABLV". Dārgakmens simbolizējot bankas iekšējo būtību un attieksmi, bet tā daudzpusīgums iemiesojot bankas dziļās zināšanas un profesionālo pieredzi. Savukārt caurspīdīgums simbolizējot bankas atklāto darba stilu. Spilgtās krāsas esot enerģija un stimuls palīdzēt klientiem gūt panākumus.
Jaunā zīmola izstrāde tika sākta 2009.gadā. Tajā aktīvi piedalījās pazīstamā zīmolu aģentūra no Lielbritānijas "The Brand Union", kuras darbu portfelī ir "Credit Suisse", "Bank of America", "HSBC" un daudzu citu starptautisku uzņēmumu un banku zīmolu izstrāde un maiņa.
Mainoties bankas juridiskajam nosaukumam un zīmolam, nav mainījusies bankas īpašnieku struktūra. Saskaņā ar informāciju tās mājaslapā lielākie akcionāri joprojām ir Oļegs Fiļs, kuram pieder 42,95% akciju, Ernests Bernis un Nika Berne, kuriem arī kopā pieder 42,95% akciju.
Bankas vadība esot palikusi nemainīga, tāpat kā sadarbības noteikumi ar esošajiem klientiem un partneriem. Bankas valdes priekšsēdētājs arī turpmāk būs Bernis, bet valdes locekļi - Rolands Citajevs, Fiļs, Māris Kannenieks, Edgars Pavlovičs, Aleksandrs Pāže un Vadims Reinfelds.
Bernis paziņojumā presē norāda, ka daudzi no "ABLV Bank" klientiem nav Latvijas rezidenti, strauji tiek attīstīts bizness ārpus Latvijas robežām, tādēļ bijusi vēlēšanās, lai bankas vārds ir viegli uztverams starptautiskajā vidē un klientiem viegli izrunājams. Bernis ir pārliecināts, ka jaunais bankas zīmols iemieso mūsdienīga, mērķtiecīga, starptautiska uzņēmuma garu.
Līdz ar zīmola maiņu "ABLV Banka" izveidojusi jaunu mājaslapu, kuras adrese ir "www.ablv.com".
"ABLV Bank " grupā ir arī IBAS "ABLV Capital Markets", IPAS "ABLV Asset Management"; KS "ABLV Transform Partnership", AS "ABLV Consulting Services", SIA "ABLV Corporate Services", SIA "New Hanza City" un citi uzņēmumi.
"ABLV" grupai ir pārstāvniecības Maskavā, Sanktpēterburgā, Jekaterinburgā, Kijevā, Odesā, Minskā, Almati, Dušanbē, Baku un Taškentā.
Kā ziņots, "Aizkraukles banka" 2010.gadu bija noslēgusi ar 6,9 miljonu latu zaudējumiem, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja bankā.
"Aizkraukles bankas" neto aktīvu apjoms pērn bija 1,38 miljardi latu, bet kapitāls un rezerves - 75,4 miljoni latu.
Plānots, ka 2011.gadā bankas un koncerna peļņa pārsniegs 15 miljonus latu.
Biznesa žurnāla "Kapitāls", "IBS Prudentia" un biržas "NASDAQ OMX Riga" 2010.gada pētījumā "101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums" "Aizkraukles banka" ar uzņēmuma vērtību 57,55 miljoni