Bizness un ekonomika

Reklāmām par Rīgu Norvēģijas medijos plānots tērēt 45 000 latu

Jauns.lv

Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) izsludinājis vēl vienu konkursu par pakalpojumiem reklāmas izvietošanai medijos, bet šoreiz Norvēģijā par kopējo summu 45 000 latu bez pievienotās vērtības nodokļa, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.

Arī Norvēģijā paredzēts izvietot Rīgas popularizēšanas materiālus šī gada rudens un ziemas reklāmas kampaņas laikā no oktobra trešās nedēļas. Kampaņas norises laikam jābūt ne mazākam par četrām nedēļām.

Norvēģijā Rīga tiks reklamēta kā pievilcīgs ziemas brīvdienu ceļojumu galamērķis iedzīvotājiem vecumā no 25 līdz 55 gadiem, kas dzīvo Oslo, Bergenā, Stavangerā un šo pilsētu apkārtnē.

Reklāmas tiks izvietotas kā vides plakāti Oslo, kā arī vairākos interneta portālos un trīs dažādos Norvēģijas žurnālos. Taču pretendenti var ieteikt arī citus reklāmas izvietojumu medijos, pamatojot šādu nepieciešamību. Gadījumā, ja cena par visiem prasītajiem medijiem pārsniedz iepirkumā noteikto maksimālo cenas robežu, pretendents var ieteikt izmaiņas mediju kanālos, lai kampaņas apjoms nepārsniegtu 45 000 latu.

Pretendenti piedāvājumus var iesniegt līdz šī gada 13.septembrim plkst.16 RTAB birojā, Tērbatas ielā 14.

Kā ziņots, RTAB izsludinājis konkursu par pakalpojumiem reklāmas izvietošanai medijos Vācijā par 80 000 latu, bet Somijā - par 50 000 latu, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.

Jau ziņots, RTAB iepirkumā par zīmola "Live Rīga" šī gada rudens un ziemas, kā arī 2012.gada pavasara un vasaras reklāmu kampaņu izstrādi uzvarējis SIA "!Mooz" piedāvājums, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja RTAB pārstāve Guna Caune.

Kopējā līguma summa ir 19 900 latu bez pievienotās vērtības nodokļa. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi.

Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens un ziemas, gan pavasara un vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets. Kampaņas vēstījumam jābūt piemērojamam visām mērķa valstīm.

""!Mooz" jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot atmiņā paliekošas "Live Rīga" kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā," atzina RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Kā norādīja reklāmas aģentūras "!Mooz" radošais direktors Ēriks Stendzenieks, "Live Rīga" ir spēcīgs, integrēts zīmols, Rīgas kvalitātes zīme, tādēļ pie kampaņas strādāt bija salīdzinoši viegli. "Kopš uzņēmuma pirmsākumiem lielu uzmanību veltām darbinieku izglītošanai un zināšanu papildināšanai ārvalstīs un pastāvīgi sekojam notikumiem pasaules reklāmā. Iespējams, tādēļ mums ir laba izpratne par ārvalstniekus uzrunājošu komunikāciju," akcentēja Stendzenieks.

"Live Rīga" reklāmas kampaņas notiks astoņās valstīs - Vācijā, Krievijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Gruzijā. Galvenā mērķa grupa būs ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 55 gadiem. Reklāmas kampaņu norise paredzēta šogad oktobrī un novembrī, bet 2012.gadā - aprīlī un maijā.

RTAB dibināts 2009.gada oktobrī. Tā dibinātāji ir Rīgas dome, nacionālā lidsabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija. RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - "airBaltic", Viesnīcu un restorānu asociācijai un Tūrisma aģentu asociācijai - katram pa 10%.

RTAB popularizē Rīgas tūrisma iespējas ārvalstīs ar zīmolu "Live Rīga".

LETA