"Tele2" saņēmis visus automātiskos klientu maksājumus no "Krājbankas"
Pateicoties tam, ka mobilo sakaru operatora "Tele2" klientu rēķinu automātiskā apmaksa paredzēta starp katra mēneša 10. un 20.datumu, apmaksāti vairāku tūkstošu klientu rēķini, kuri izmantoja "Latvijas Krājbankas" pakalpojumu "Tiešais debets", informēja "Tele2" finanšu direktors Arnis Priedītis.
"Patlaban varam paziņot, ka esam saņēmuši visu klientu rēķinu automātiskos maksājumus no "Latvijas Krājbankas". Tā kā situācija ar bankas turpmāko darbību ir neskaidra, lai klienti varētu būt droši par apmaksātajiem rēķiniem arī novembrī un turpmāk, aicinām klientus nākamo "Tele2" rēķinu apmaksāt pašiem vai izvēlēties automātisko apmaksu no sava konta kādā no citām bankām," ieteica Priedītis.
"Latvijas Krājbankas" mājaslapā rakstīts, ka tiešo debetu (automātisko rēķinu apmaksu) var izmantot "Lattelecom", "Latvenergo", "Latvijas Mobilā telefona", "Tele2", "Rīgas ūdens" un "Telefanta" klienti. Jau ziņots, ka "Latvijas Mobilā telefona" (LMT) klientu skaits, kas izmanto "Latvijas Krājbanku", esot samērā neliels.
Arī fiksētā tīkla sakaru un maksas televīzijas pakalpojumu sniedzējs "Lattelecom" informēja, ka ir maz klientu, kuri līdz šim izmantojuši "Latvijas Krājbanku" automātiskai rēķinu apmaksai.
Jau ziņots, ka Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome 21.novembrī nolēma apturēt visu "Latvijas Krājbankas" finanšu pakalpojumu sniegšanu. Šāds lēmums pieņemts, jo bankā konstatēts līdzekļu iztrūkums - 100 miljoni latu, par ko informēta Ģenerālprokuratūra. Saistībā ar AS "Latvijas Krājbanka" krīzi Valsts policijas sāktajā kriminālprocesā aizturētajam bankas prezidentam Ivaram Priedītim Rīgas Vidzemes priekšpilsētas tiesa kā drošības līdzekli ir piemērojusi apcietinājumu.
LETA Nozare.lv